tirsdag 13. juli 2010

Det er en spennende tid fremover....



...jeg føler meg så beæret og det er med lettere "minisjokk" at jeg fikk mail om jeg ville være med å bo i kollektivet sammen med resten av jentene + 2 nye jenter til i Scrappehuset . Jeg hadde vel ikke i min villeste fantasi forestilt meg at det var det som var innholdet i mailen når jeg så den på lista over innkommet mail........(tenkte først at det sikkert bare var sånn -ut til alle infomasjonskriv-). Men der tok jeg skammelig feil gitt......... :o)Det skal bli så spennende, og givende og og og og og, ja, wow liksom..... En ting er i alle fall sikkert- jeg gleder meg og det er med sommerfugler i magen og maur i blodet jeg skal begynne!! Kjenner det langt inne ryggmargen at jeg i dag bare har lyst å låse meg inne på kontoret og tenke, fundere, scrappe, og la sansene flyte.....meeeeen, det er jo sommerferie for barna her i huset, så det blir nok ikke heeeeelt som først tenkt... ;o) en grå dag på sørlandet - DET er i alle fall sikkert værmessig, -men vi trengte virkelig litt regn nå.....

apropos regn, sjekk ut eldstesnuppa her da, vi hadde vært på stranda, og det begynte å regne, så vi putta ungene i badetøy inn i bilen, og når vi kom ut hjemme så tok hun og jeg oss en dans i pøs-plask-regnværet......


"Livet handler ikke om å ri av stormen, men lære seg å danse i regnet"

12 kommentarer:

Torill sa...

Skikkelig deilig sommer--regn!!
SÅ KULT AT DU BLE MED!! jeg er så glad for at du sa JAAAA!!!
Knall! Dette blir skikkelig arti!!
Gleder meg stort til å bli bedre kjent med deg:0)
klems

MonaV sa...

Så moro Elisabeth. Blir moro å følge deg.

Ann Cicilie sa...

Hipp hipp hurra!

Blir så kult å jobbe med deg!

Linda sa...

Så morsomt Elisabeth. Gratulerer så masse, blir gøy å se hva du har å tilføre! =)

Vibeke sa...

Velkommen til oss!!!
Vi er så glade for at du vil bo i Huset vårt:)

Gleder meg til samarbeidet:)

Iselind sa...

Kjempegøy! Gleder meg til å samarbeide med deg. Dette blir spennende;)

Iselind

Inger sa...

Burde ikke bli sjokkert vet du....du lager utrolig flotte Loer så jeg skjønner godt de ville ha deg med i det gode selskap jeg:)
Bra dere koser dere med sommerferie.....regn eller sol....ferie er ferie;) Fortsett å nyte livet og samværet med familien:)

mo9ca sa...

Gratulerer så masse med plassen i Scrappehuset - de får jammen en fantastisk dame med på laget nå!!
Håper vi får sjangsen til å treffes i sommer - er så lenge siden nå :)

*klem*

ullpurka sa...

Gratulerer så mue som medlem av 'huset-gjengen'. Gleder meg til å se hva du finner på der inne.

FOR et aldeles herlig bilde av Victoria. Nydleig er hun.

Oddbjørg sa...

Utrolig gøy Elisabeth, og heldige er jentene i "huset" som får selskap av nettopp deg.

marit sa...

Grattis, grattis!
Velfortjent, å rart at ikke noen har kapret deg før;)
Victoria er jo bare så flott! Herlig jente du har. Å for all del, guttene å;)

Merethe sa...

Så gøy Elisabeth. Gleder meg til å følge med på det du lager. Liker velidg godt at du er så flink til å skrive på LOene dine.