onsdag 30. juni 2010

TO ganger på en dag??...

...verden står ikke til påske i alle tilfeller, men nå er jeg et slikt menneske som liker å sitte inne fordi om det er solskinn ute, og med alle barn avsted i dag så fikk jeg jommen meg lagd en LO til veckans skiss og så her ble min løsning.....

Lo'en handler om et lite uhell med en saks, to viltre gutter, en nysgjerrig og en som handlet, og resten av hva som skjedde..... og ja, det er vel "helt normalt" at man tar bilder i en sådan stund?...hihi

4 kommentarer:

Inger sa...

Du lager altså de deiligste Loer!!!
Flott med så mye dokumentasjon på sidene, det gjør det ekstra kjekt for ungene å se på dem når de blir store....og det er vel meningen med scrapping vel?
Alltid nydelig fargebruk hos deg også....og det er kjekt å få brukt litt restepapir innimellom også.
Sommerklem fra meg:))

tangent sa...

Utrolig flott LO! Liker veldig godt den rene stilen på denne. FLott med all teksten. Dokumentasjon som er gull verdt senere. Takk for inspirasjon!

Ha en fin kveld

MonaV sa...

Ååå, jeg liker så godt det du lager Elisabeth. Fargene du bruker er alltid flotte, og du vet jo at jeg digger all journalingen din:)

Stinius sa...

Blir jo helt svimmel her jeg sitter jo... Både av en fantastisk LO, men og av alt blodet.

Scrappemammaer er ikke som andre mammaer, DET er i alle fall snickers og twist!