tirsdag 29. juni 2010

Skissedilla #66

Beklager litt klein scanning her, men scanneren min er ikke noe glad i opphøyninger på LO'ene, og jeg var rett og slett for lat til å gidde å ta bilde, overføre, etc etc.....så da ble det som det ble.....men tror det er dugandes likevel ;o)


Vel, det er i alle fall ukas skissedille jeg har latt meg inspirere av denne gangen....så takk for skissen og inspirasjonen fra de...

Victoria og jeg har en hjemme-kose-mose-dag i dag, mens guttene er i b.hagen, og da har vi tilbragt litt tid på kontoret.....hun har også scrappet et sommerkort som er sendt avgårde med postmannen....søt-hun-er ... ønsker at alle får en superfin dag videre.....

6 kommentarer:

Isabell - Taranita sa...

en knall skjønn LO, jeg liker svært godt at du har tatt med tegningen hennes=)

inger synnøve sa...

herlig LO:) digger dine LOèr du er bare rå på tekst:)
ønsker deg og dine en fantastisk flott sommer:)

Marianne -mi@ sa...

Herlig bilde av en konsentrert jente. Kult med fargestiftene og knappene i sirkel.

Takk for at du deltar hos Skissedilla

MonaV sa...

Helt herlig....med fargestiftene, tegningen og bildet!!

Elisabeth sa...

eeehm, ja, HAN gikk for å være jente på den tiden pga håret....men det er Fredrik.... ;o) hihi

takk for koselige kommentarer :o)

Catrine sa...

Så herlig LO!
FLott med tegningen og fin pynt! Og som vanlig bra med teksting!
Høres koselig ut med "jentekosedag"! :)
Ha en flott tirsdagskveld! :)