lørdag 26. juni 2010

jeg vant "trøstepremien"

......selv om det for meg ikke er noe trøstepremie da jeg ble kjeeeempeglad over den jeg.... var dokumentasjonsutfordringen hos scrappehuset det gjelder.......hvor jeg da ble så inspirert at jeg lagde LO'en av Fredrik og historien om brillene hans.....

Ha en heeeeeeerlig lørdag alle og enhver, jeg har faktisk begynt å rydde på scrapperommet, og ser enden på det ganske snart......-snart, og jeg har sååååå mye lyst å scrappe!!! Herlig å ha slike inspirasjonsblogger som det vi har i Norge (og utland)......for der er det jommen meg mye å finne inspirasjon av det de selv lager, og det de selv finner-rundt-forbi....så takk til de som driver de....

Et blogginnlegg uten bilde er vel egentlig som sommeren uten blomster, så jeg putter inn et bilde av de tre herlighetene som gjør at jeg er verdens rikeste menneske på denne jord.............

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Gratulerer :o)

MonaV sa...

Gratulerer!!
Ha en strålende sommer Elisabeth.

Og tusen takk for alle de flotte kommentarene du legger igjen hos meg.....blir alltid glad av dem:)