torsdag 20. mai 2010

Og vinneren er.................

tam-tam-tam-tam



........................spente nå?


.........................................Victoria trakk en lapp opp fra en bolle i dag siden hun er hjemme fra skolen med forstuet fot................................................


..............................men jeg finner ikke fotoapparatet så vi fikk ikke tatt bilde........................................


.......................tam-tam-tam-tam..........................

Trommevirvel.........................................................


TONJE
du må sende meg mail med adressen din ;o) så skal det komme noe i posten din en av dagene....... ;o)


Takk til alle som var med, det var jo kjempekoselig feiring, og så mange herlige ord da gitt <3
- håper alle får en heeeerlig dag videre!!

1 kommentar:

Tonje sa...

Åh, nå ble jeg glad!! Måtte ile inn i bloggen din når jeg så at du har trukket vinneren, utrolig koselig å se mitt navn da:-) Mail sendt.