fredag 14. mai 2010

man har lov å skryte litt har man ikke??

Det er jo sånn på facebook nå, der står det jo hele tiden slike "det er ikke for å skryte men jeg er ditt-datt-opp-ned-i-mente-grupper" hehe. Vel, jantelov og antijantelov, være så være, jeg synes nå i alle fall det var stor stas å få spørsmål fra Scrappehuset om de fikk lov å bruke min artikkel som jeg skrev om teksting på LO'er......og så klart de fikk det!!!!

I dag er det off til Marit-vennen for å scrappe litt-mye-mer-mest!!! alltid superkoselig og inspirerende å sitte i stua hos marit....... :o)

Ha en fin fin fredag og helg......og husk, vil du værra med så heng på i blogg-feiring-candyen min ;o)

2 kommentarer:

Broggis sa...

Jepp:) DET kan du nå:)
Grattis!

God 17. mai!

Lisa Synøve sa...

Absolutt lov å skryte litt !! =)
Ha ei god helg du også og fin 17 mai feiring =)