onsdag 12. mai 2010

30.000+ besøkende, må feires....


Yes, dette må feires! Det er jo så givende å drive med en hobby som scrapping, og atpåtil det å blogge som en del av hobbyen. Blogglandia er jo stort, og her er jo både mye inspirasjon å hente mtp interiør, strikking og scrapping for min del....og morsomt!
Jeg må bare si at jeg setter utrolig stor pris på alle kommentarer som kommer på de innleggene jeg har, det er inspirerende og givende, og får meg virkelig til å være glad over å ha funnet den ultimate hobbyen..... :o)

For å bli med i treknigen av denne gaven, må du gjøre følgende
1. skrive kommentar og link i din blogg..
2. blir du følger så får du 2 lodd...
3. skriv i kommentaren din hvor mange lodd du skal ha ;o)

Innholdet i pakken er hemmelig, men koselig :o) noe som passer til envher, enten man scrapper eller ei ;o)

Trekker denne 19. mai, kl 24:00 så vil du værra med så hæng på :o) både inn- og utland kan delta ;o)

19 kommentarer:

Linda sa...

Grattis med 30.000 besøkende!
Jeg la meg til som følger (selv om du ligger jo allerede i blogglista mi da, så har jo stålkontroll på innleggene dine uansett da;) ), så da blir det vel to lodd da?

Ha en flott himmelsprett og 17. mai helg da!

Tone sa...

30 000... Sjukt! Hehe! Men velfortjent!! Så absolutt :)
Følger av bloggen har jeg jo vært lenge daaaah hehe!!! Og nok en gang har jeg skrevet om bloggen din inne hos meg :)
Så to lodd, weee!! :)
Klem snuppa!

Isabell - Taranita sa...

Gratulerer så mye med over 30 000 besøkende, blir nok like mange om ikke lenge, du lager knall mye flott=) har selvsagt lagt meg til som følger (du har allerede lagt i blogglista mi en stund også)

2 lodd til meg=)

Ha en knall 17 mai

Isabell

marit sa...

Juhuu!
Jeg er sef med å vil ha 2 lodd...
Glede me te fraddan;)

Lisa Synøve sa...

Grattis =))

Blir gjerne med på trekning jeg og.
Har lagt meg som følger, men har fulgt bloggen din lenge ( ligget i favoritt mappa på datan) =)
Så tar gjerne 2 lodd jeg og =)
Klem fra meg !!

Maya sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Men det er jo ikke så rart for du er til stor inspirasjon og lager så mye flott!!
Jeg har lagt meg til som følger - 2 lodd på meg!

Ha en fin og kreativ helg!

Torill sa...

Tusen tusen takk for at vi fikk låne deg inne på Scrappehuset!! Utrolig bra!!! Masse inspirasjon å hente her!!

Jeg blir gjerne med på candyen din jeg:0) Følger er jo også blitt - så da blir det 2 lodd på meg!

Tonje sa...

Det vil jeg gjerne være med på!
Gratulerer med 30 000 besøkende!! Har lagt meg til som følger og laget innlegg på bloggen min, så da blir det to lodd:-)

Ha en flott dag videre!

linsal sa...

Gratulerer så mye med 30 000 besøkende! Jeg ser jo hvorfor og!! :D For en utrolig flott måte du jounalerer/tekster layoutene dine! Jeg bruker og alltid å ha tekst på mine LO'r og 'artikkelien' din hos Scrappehuset gav meg stor stor inspirasjon. Dette med en 'hverdagsbok' må jeg få meg og! Tusen tusen takk for en super flott artikkel!

jeg har lagt link og bilde i sidebaren min + at jeg er blitt følger = 2 lodd :D

stor klemmmm

Cafemocca sa...

Grattis med så mange besøkende!
Det er nok høyt opp og langt frem før jeg er der... FLott artikkel på Scrappehuset! Definitivt til STOR inspirasjon!

Da ble jeg følger og har lagt inn bilde og link i side-baren på bloggen min og kommentert her så da ble det to lodd her også!

Hege sa...

Gratulerer med 30.000 besøk!

Jeg vil gjerne ha to lodd i trekningen, - har lagt meg til som følger og lagt bilde og link til candy`n din i sidebaren på bloggen min!

Ha ei fin mai-helg!

Moni sa...

Hi Elisabeth, congrats on so many hits. Fab candy, so love to be the winner. Ia m now your follower and I am off ot add you on my sidebar! Hugs,moni

Jeanette sa...

Gratulerer med 30 000 besøkende! :)Jeg har laget et innlegg i bloggen min, og lagt meg til som følger. Håper på to lodd, jeg da! Flott artikkel i Scrappehuset - og du lager så mye lekkert! :)

Marit sa...

Hei på deg!
30000 besøkende- det må jeg si! Gratulerer!
Jeg har lagt bilde med link i sidemenyen, lagt meg til som følger og lagt deg til i blogglista mi. Det skulle vel kvalifisere til 2 lodd - så er det bare å håpe på vinnerlykke!
Ha en fin nasjonaldag!

Hilsen Marit

HegeHB sa...

Så spennende candy da gitt:) Jeg har lagt meg til som følger:) Og linket til deg i sidebaren min:) Så da blir det to lodd på meg. Ha en super 17 mai feiring!

Mona sa...

Hei!

Har linket deg i bloggen min og lagt meg til som følger hos deg..
Så da blir det vel 2 lodd til meg...;o)

Ha en flott 17. Mai!

Askeladden sa...

Jeg er med! to lodd til meg:)

Ina Emilie sa...

Gratulerer så mye med 30.000 besøkende. Og jeg kan med sikkerhet si at jeg er en god del av de. Har deg liggende på blogglista mi og det bloggen din er saumfart fra A-Å for å hente inspirasjon, og lifte litt. ;) Håper du og dine har hatt en nydelig 17.mai, og at du koser deg masse med fotografering nå som det nærmer seg sommer med farger, glade barn ogd et som hører til. :)

Her har jeg linket til bloggen din. :)
http://inaemiliesverden.blogspot.com/

Hilsen Ina Emilie (Lillekos)

Berit sa...

Hei og gratulerer med 30.000 besøk. Jeg vil gjerne være med på blog candyen din, jeg rekker vel det enda:) Har lagt meg til som følger og linker til deg fra sidebaren min. Da skulle det bli 2 lodd til meg :)
Ha en fin kveld.