søndag 25. april 2010

wow 100% jente

-først må jeg bare si tusen hjertelig takk for koselige og inspirerende tilbakemeldinger i forrige innlegg, og innlegget før det, og før det, og før det etc etc...hihi. Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver kommentar og det er alltid like spennende å se hva, hvem og hvor folk kommer fra ;o)

Så over til LO'en, Victoria som er 6,5 år har alle verdens mulige diller, og jeg har lenge samlet "scrappet" av dillene hennes.....og nå fikk jeg brukt endel av de....





LO'en er scrappet til Casa-maraton, og det pågår enda, men jeg sakter visst ut mot slutten, mangler nok litt kondis..hihi.....men jeg har fått laget mange og håper jeg får laga en til i dag eller no...

6 kommentarer:

*Camilla* sa...

Takk for en fin titt på mange fine LO`er! Liker stilen din veldig godt. Ren, samtidig som det er masse fine detaljer! Ha en fortsatt fin søndag!

tangent sa...

Herlig og jentete LO! Så fint at du har fått brukt masse "scrap" på LOen. Sikkert en veldig kjekk LO å ha for ettertiden, gøy å se tilbake på hvilke "diller" hun hadde i den alderen. Elsker som vanlig at du skriver så mye tekst! Du er en stor inspirasjonskilde på det området.

Ha en fortsatt fin søndag!

Tonje sa...

Herlig LO! Du er fantastisk flink til å scrappe hverdagsminner og ikke minst fortelle historier med LO'ene dine. Takk for inspirasjonen!

Stinius sa...

Kjempenydelig LO! så gøy å se noen som får brukt for alt dette man samler på... Hadde en del slike jeg også, men de "forsvant" i flyttinga tror jeg...

marit sa...

Lekker, lekker...
Passet perfekt til jenta de den;)

jannes hobbykrok sa...

Så masse stilig det var i denne bloggen!LOene dine er jo helt fantastiske!Har planer om å lage min første denne uka,og nå ble jeg skikkelig inspirert!
Klem,Janne