torsdag 8. april 2010

hei hei.......

Jeg har scrappet, jeg har produsert, men jeg har ikke lagt det ut.......hihi. Dvs, det trådløse nettet som vi trodde fungerte, det fungerte ikke, og den stasjonære pc'n på kontoret vårt fanger ikke opp naboenes nettverk.....snodig..hihi. Så da blir det ikke til at jeg installerer noe på de bærbare av kameraer, scannere osv, så da får det bli med gammelt nytt og påvente av nye scrapperier...

Vi har hatt ei herlig påske og kost oss masse. Her er et bilde jeg tok av mine 4 herligheter for noen uker siden da vi var på en lang lang søndagstur med niste i sekken. Slike søndagsturer hvor
destinasjonen er usikker og tidspunktet ikke styres av klokken er gull verdt i en ellers hektisk hverdag.


Ha en fin fin torsdag, nå er det jommen meg snart helg igjen snart, og vi har STORE spennende planer som vi leker med en tid fremover........ :o)

4 kommentarer:

Hege sa...

Så koselig bilde av dine herligheter :o)
Skal bli deilig med litt fri igjen nå ja.
God helg,og lykke til med spennende planer :o)

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MonaV sa...

Hei:)
Bare innom for å ønske deg en knakende god helg!!!

tangent sa...

Det ligger en ting til deg i bloggen min:-)

Ha en fin dag!