tirsdag 13. april 2010

Et dykk i arkivet...

, ja et lite dykk i "arkivet" har jeg hatt, og ser at det ikke bare var i år det tydeligvis var en snørik vinter... Her forleden dag ble vi kvitt den aller-aller siste snøflekken i hagen, og når jeg ser på disse bildene fra 4.april 2005, så ligger det jommen meg enda litt i brøytefonna ved huset vårt..... Merkelig å se tilbake på bilder fra da Victoria var så lita....og nå som hun er ei stor ung dame.......du verden, du verden, man kan jo bli sentimental av mindre...






Men nå er det vår, og den skal vi nyte så lenge det varer, og siden jeg ikke er et sommermenneske, så gleder jeg meg snart allerdede til høsten..... ;o)

2 kommentarer:

MonaV sa...

Kvitt snøen allerede?
Da skulle du sett her....masse igjen, og jeg liker det ikke.
LOen din var kjempesøt!!

Stinius sa...

Er det ikke rart at vi hvert eneste år føler at snøen ligger lengre og lengre? Vi er vel noen rare dyr...

For en nydelig LO da! Men ikke så rart med din kreativitet og det nydelige motivet!

PS: Jobber med en LO med masse tekst...