torsdag 29. april 2010

en ny lettersize LO

Vi har lenge prøvd å få håret til William til å gro, slik at det var mulig å klippe en frisyre på ham, men det er så tykt, stivt og mye at det gror bare utover, og panneluggen grodde bakover....hihi.... så på "før" bildet her tatt 12. mars hadde han da ikke klippet seg siden juli, og vi ga opp og tok klippemaskina på han.....og tøffe-tøffen ble så fin så......

og sjekk ut det gaaaaamle-gamle BG arket....hehe.. Ja, jeg har jo sagt det før, og sier det gjerne igjen, jeg har som mål i år om å bruke MYE av de gamle arkene jeg har liggende, og synes igrunnen det foreløpig går som en drøm......

Sist men ikke minst, denne russiske bloggen, har hatt en norsk runde i diverse blogger, og jommen meg har de vært her hos meg også, og valgte å trekke fem min blogg blandt flere andre dyktige scrappere, så jeg føler meg beæret rett og slett...... utrolig gøy!! (bruk translate for å oversette

Ha en fin fin torsdag alle sammen, nå nærmer det seg helg....... :o)

5 kommentarer:

tangent sa...

Kjempeflott LO! Gøy å se slike gamle ark i bruk igjen:-) (har noen liggende jeg også) Likte også veldig godt bølgepappen på denne.

Sist men ikke minst;
Gratulerer med å bli publisert hos russerne:-)

Ha en fin dag!

Marianne sa...

Hei! Så koselig at du ville være med på give awayen vår:) Lykke til!

Morsomt å oppdage nye, fine blogger, jeg legger deg til listen:)

Ramatoa sa...

Han ble nå flott med kort-kort hår også da!
Gutta her har også sånn hår som i hovedsak vokser utover. Men når krøllene bare blir lange nok, legger de seg ned!

Flott lettersize LO!

izi sa...

Kjempeflott LO, og det er så ålreit å få unna noe av alt det gamle som hoper seg opp.

Inas lune hjørne. sa...

Nå er det lenge siden jeg har vært i bloggverden, så her var det mye å titte på.
Denne LOen måtte jeg bare kommentere, for bildene dine står jo på skrå!!
Virkelig lekker var den, og herlig med innslaget av oransje.