tirsdag 20. april 2010

En LO av en liten sjarmør

Først bare må jeg si en bitteliten ting; ja, det er så spennende tider her, at jeg omtrent bobler, men du verden så lite jeg skal si om det, bortsett fra at det er spennende....hihi..... :)

så over til en LO som jeg lagde for evigheter og litt til siden....en liten sjarmør jeg har her....


Nå ser det omsider ut til at diverse data-greie er fikset, og jeg endelig kan sette igang å scrappe her hvor jeg trives best, nemlig på kontoret/scrapperommet... Er liksom ikke det samme å scrappe uten internet og printer som vil fungere....men nå er det blitt ordninger.....

8 kommentarer:

linsal sa...

knall flott layout! flotte farger :D
herlig sjarmør ja :)
klem fra Linda S. L

Merethe sa...

Du klarer å gjøre oss nygjerrige Elisabet...
Det var en lekker Lo.

Nathalie sa...

Hei hei. Takk for koselig besøk i bloggen min. : )
Du er hjertelig velkommen i Kjellaren min. he he.
Kanon flotte LO du har laget. : )

Beatemor sa...

En rettelig liten sjarmør ja. Herlig oppsett. Du gjorde meg ganske nyskjerrig på hva som er så spennende! Følger nok med litt ekstra her nå ja :-)

ellen sa...

Hei, du er den første som har kommentert i bloggen min uten at jeg vet hvordan du har funnet den, så det var gøy! Særlig fordi jeg hadde lest om og inspirert av deg og tekstene dine på CASAkreativ! Jeg bestemte meg tvert for å bli bedre på journaling - jeg har nemlig liggende masse sitater fra barna i en bok jeg har laget. Jeg blir følger på bloggen din jeg!!!

Stinius sa...

Pokker så nysgjerrig jeg er av meg da! Får lyst til å ta meg en kjøretur til Skjebstad og titte inn vinduene for å se om jeg kan snappe opp noen hint...

Superkoselig LO!

Maryan/Grethe sa...

Åh, dette er så nydelig, Elisabeth!
Jeg har helt siden papirscrappefoumets storhetstid hos meg, vært tilhenger av de flotte LO-ene du lager!
Flott blogg du har!

Vibeke sa...

Så herlig!!:)
Det er alltid like inspirerende å se på dine Loer. Jeg liker så godt hvordan du lager "viktige" LOer. Det er slik scrapping jeg selv setter veldig høyt.
Du tar noen nydelige bilder av de flotte barna dine:)

Håper du og dine får en super helg:)