mandag 26. april 2010

Den deilige desember tiden

Enda en LO til maraton'et som fant sted i helgen....

Denne oppgaven var en lift av ToneF, og her er min løsning på denne..... Ja, jeg kjente faktisk mens jeg lagde denne at jeg nå begynner å glede meg til jul jeg.... hihi...er helt sant altså!!



Igjen, tusen takk for kommentarer som dere legger igjen her hos meg, jeg tar til meg hvert eneste ord, og setter utrolig stor pris på det!

Mandag igjen nå, og den forrige uken som var ble jo så mye mer spennende enn hva vi hadde først tenkt og planlagt, så nå får en håpe at denne uken blir "normal"...hihi. Vi har endel prosjekter på gang i år også, -som vanlig, men i år er det asfaltering som står for tur, og det krever jo litt forarbeid ..... men du verden så greit det blir. Huset skal også males......vel, i alle fall nybygget og alle vinduer/dører.....og så tror jeg at vi kan si at vi er ferdig....tror jeg....

og så har Hanna en bloggcandy med feiring av 10.000 besøkende..... (minner meg om at jeg også må gjøre det samme snart )

ha en fin fin mandag..

8 kommentarer:

Stinius sa...

Nydelig som vanlig... Hva annet kan jeg si? Smart å bruke mange små bilder altså, det er jeg dårlig til. Tror jeg må titte innom bloggen din neste gang jeg skal sette meg ned så kanskje jeg kan få gjort NOEN av alle dine smarte triks. Bygdeklem fra meg :o)

MonaV sa...

Så fint oppsett det var på denne....og all tekste da...digger!!!

Ha en strålende uke Elisabeth:)

Beatemor sa...

Nydelig LO! Ikke så enkelt å scrappe desember bilder synes jeg, men dette greide du kjempefint!

tangent sa...

Denne var kjempekul! Oppsettet passet perfekt til å "oppsummere" julemnd slik du har gjort her. Og igjen... flott med all teksten. Likte også veldig godt hjertet bak tittelen.

Ha en fin dag!

marit sa...

Jul, jul, jul!
Den ble magisk! Flott oppsett med så mange bilder..

ellen sa...

Herlig layout! Jeg lagde den samme. Kjempemorsom utfordring. Legger ut min en av dagene. Har tenkt å trekke ut CASAmaraton layoutene mine i det lengste...hehe.

Yvonne sa...

Så flotte LO'er du lager! Har kikket nedover bloggen din, og er imponert. Selv har jeg ennå til gode å lage det, blir mest kort på meg. Men du verden så stilig det er med LO.
Ha en strålende dag!
Klem

Linda sa...

Utrolig stilig oppsett på denne! En kjempesmart måte å få med mange bilder og masse tekst. Og kjempefine farger sammen, passet veldig godt til de vanskelige julete bildene:)