onsdag 17. mars 2010

til nytte og besvær

Dette var oppgave 5 i CASArunway
I denne runden handler det om rette linjer.
Altså, bilder, mønsterark, tittel og journaling skal stå i 90˚
vinkel, altså ingenting skal stå på skakke.
Og det skal være minst 2 bilder på LO'en
Husk overskrift og journaling - det er ikke noe krav til antall ord i journaling, men det skal være synlig at dere har skrevet noe.



og her er altså min løsning. Jeg er fremdeles inne på dette med å kun bruke gammelt, (les "kun"), for her har jeg faktisk vært og snopet nye ark..... -best creation inc- for når jeg så de, så stod det nemlig mitt navn der og da måtte jeg jo ta de...hihi.... meeeen, foruten det, så har jeg bare brukt gammelt fra chatterbox, BG og så husker jeg ikke hvor det prikkete er fra.....hihi.

Det er mange som forundrer og undrer seg over hvordan jeg alltid klarer å få på tekst på LO'ene mine, og hvordan jeg finner noe å skrive om................. vel, nå har jeg pønsket ut en liten "artikkel" om dette, så når den er ferdig komponert så kommer den ut her ;o)

5 kommentarer:

Fotograf Trine Bjervig Tønsberg Vestfold sa...

Den var skikkelig fin! .. og teksten passet jo perfekt :)

tangent sa...

Denne var kjempeskjønn! Fikk min stemme i konkurransen. Jeg syns alt klaffet her, farger, oppsett... og ja... du er veldig flink med tekst. Gleder meg til artikkelen din!

Hege sa...

Lekker lo Elisabeth.

marit sa...

Herlig lo!
Må jo si at den oppgaven passet deg perfekt;)

MonaV sa...

Denne var virkelig flott, og all den teksten da....det er det bare du som får til:)
Du vet jeg misunner deg det:):)