onsdag 24. mars 2010

siste LO'en til runway'en...

snipp-snapp-snute, og så var jeg ute.....

-havnet til slutt på en delt 12. plass, av ca 60 påmeldte, så jeg sier meg så absolutt fornøyd, også mtp at oppgavene nok var ganske så "fulle" av ting og tang som er "fremmedelementer" for meg......så har jeg vel vunnet i å bryte baner for å si det sånn......




Siste oppgaven var vel heller ikke helt i min gate, og lød som følger;

Oppgaven var å lage en vintageLO med minst en hjemmelaget blomst.Masse blonder, blomster, bling/perler og brunt og turkis som dominerende farger.


Jeg koste meg i alle fall veldig i disse 6 ukene som konkurransen har pågått, og har som sagt fått scrappet mange LO'er utenfor mine grenser i form, farger, elementer og stiler..... På LO'en over har jeg rett og slett tatt glossy på marehalmen, og synes den ble ganske så fin og dekorativ på LO'en av Victoria som sitter i marehalmen i fjor sommer.....


**********************************************************************
til slutt, fotograf Trine B
har en herlig liten lokkebit i bloggen sin fra sumopix
-sier nemlig ikke nei takk jeg....




7 kommentarer:

Fotograf Trine Bjervig Tønsberg Vestfold sa...

Superfin LO og nydelig bilde :)

tangent sa...

Nydelig LO du har laget her. Syns denne stilen passet deg godt! Nydelige detaljer og farger. Likte veldig godt stråene!

marit sa...

Lekker, lekker.. Ble jo kjempe flott med marhalmen:) Må se den live tror jeg.. Kan du ikke ta med de siste du har laget på torsdag? Nermer seg med storm skritt nå ja!
Nydelig bilde av stor jenta di!

Stinius sa...

Kjempeherlig LO! men du... er ikke marehalmen fredet...??? Tjihi

Elisabeth sa...

hysj stine....jeg har jo bevart den for evig og alltid jo..hihi...... tok bare de aller aller mest nødvendigste....

Linda sa...

Denne LOen var utrolig flott.Et utrolig flott bilde av Victoria, og fargene var nydelige!

Jorunn sa...

Tenk hvis jeg kunne fått litt ekstra fritid sånn at jeg kunne fått inspirasjon til å få fart på scrappingen igjen... *sukk* LO'en din var nydelig! Fargene tiltaler meg masse :) Jeg husker jeg fikk en sånn superkoselig award av deg en gang, og tenkte jeg skulle skrive om den nå som jeg har fått litt bloggelyst igjen, men jeg fant den ikke i farten så jeg bare nevner navnet ditt jeg ;)

Håper dere har en herlig påske!