torsdag 4. mars 2010

Lift-utfordring fra scrappehuset

Jeg har liftet Linn sin LO som heter 2 uker - klikk på navnet hennes så finner du den jeg har liftet.. Scrappehuset har en utfordring om liftering, så jeg bare måtte delta på.... :o)

her er min versjon

Jeg finner ikke heeeelt ut dette med å ta bilder av LO'ene, tross godt dagslys osv osv, synes kanskje det er redigeringen etterpå/krympingen som ødelegger litt kvalitet, men akk sann, detaljer detaljer....
-forresten, om man ser på detaljene her, så har jeg laga hjemmelagde pearl-swirls, og det gikk så det suste...ser bedre ut i virkeligheten enn de kanskje fremstår her pga vinkel/lys etc......

- og bloggen har også fått nytt utseende, for nå venter vi på våren ..... :o)

8 kommentarer:

Torill sa...

Nydelig lift!!!
Så hærlig bilde, og knallflott pyntet!

Tusen takk for at du deltar i lifteringen vår!!

linn kristine sa...

ÅÅååh! Det varmer mitt hjerte å se at jeg har blitt liftet! ;D
Nydelig LO, med behagelig fargevalg og vakkert pyntet. Søtt bilde av smokkungen din. :D

Ser du sliter med redigeringen av bildene, hvilket program bruker du? Selv bruker jeg gratis programet PhotoScape og er strålende fornøyd.

Takk for ditt flott bidrag!:D

tangent sa...

Så nydelig den var! Skjønne detaljer og delikat fargebruk.

Tror jeg også må lifte denne en gang. Likte oppsettet og stilen veldig godt.

MonaV sa...

Denne var like nydelig som delikat.
Sart og fin på samme tid.
Må forresten takke deg for kommentarer du gir meg....jeg blir alltid litt ekstra glad av dem. Klem:)
Og ang. videoklipp...det skal bli, men jeg har en inne på bloggen et sted fra før...med Hip Hop dans.
Ta en titt hihi!!

Maren sa...

Superstilig med den hjemmelagde pearlswirlen, det var jammen en god ide!

Ha en fin kveld!
Klem fra Maren :]

Catrine sa...

Så flott bloggen din har blitt! Nå kan jeg jo bare stikke innom her for å få litt vårfølelse! :)
Og nydelig layout! Så flott med hjemmelaget swirl - det skal jeg jammen prøve meg på jeg og!
Ha en herlig fredag! :)

Livy sa...

Heisann vennen(for det er vi!!)!!

Nydelige lo'er du viser Elisabeth! Du er så flink!!

Tusen takk for så gode ord hos meg, det varmer godt!! Ønsker deg en kjempefin søndag i solen! Stor klem fra Livy

Cathrine sa...

Så nydelig lift da! ♥