tirsdag 16. mars 2010

Herlige gudinnen, Eli + candyer

Noen ganger skulle man tro at tross fjell og høye daler, at vintervinden tar med seg et skjult budskap om at noen litt lenger i sør trenger en oppmuntring, og det er det Eli så tydelig har gjort.... Minnerikets gudinner har ukentlig en LO hver de velger seg ut blandt et eldorado av mange, og Eli valgte denne uken ut min til å havne på stripa i uke 9

Lo'en hun valgte ut er den jeg i forrige innlegg la ut, om Fiende, eller lovlig kos nr 1....... takk Eli, du skulle bare visst hvor betydningsfull din kommentar er, og jeg varmer meg på den resten av dagen i dag *klem*

**************************************************************************

I blogglandia er det jo alltid mye fint som frister, og deriblandt litt candyer rundt-omkring, og jeg har tatt meg ei runde på morrakvisten...

Her er blandt annet en flott blogg hos Lillmi's med en heerlig candy som jeg i alle fall kunne tenkt meg å hatt dumpende ned i posten......

Hos ania er det lekkert å være, for dama kan ta bilder, scrappe og bare er en mester på farger synes nå jeg da.....stikk inn og se da vel om ikke du har vært der før...

1 kommentar:

Eli sa...

Så kjekt å høre Elisabeth! - og nå ble jeg ekstra glad og :) Layouten din er bare så kanon så jeg hadde ikke noe valg for den ropte på meg. Håper du koser deg ved scrappepulten og fortsetter å dele; det gjør i alle fall meg glad :) Kos deg og ha en goood dag :) *klem*