onsdag 10. mars 2010

Fiende eller lovlig kos nr 1

Oppgave 4 i runway'konkurransen så skulle man altså scrappe følgende;
å denne oppgaven vil jeg se RØDT som hovedfarge! Du skal bruke ett eller flere bilder av deg selv, og kun deg! Ja, og så må det være med en eller annen form form godteriemballasje og så blonder da Det var vel ikke så mye forlangt? INGEN KIMS INGEN KOOS *trallala* Også forresten: Husk overskrift og journaling - det er ikke noe krav til antall ord i journaling, men det skal være synlig at dere har skrevet noe.

Jeg hoppet ikke akkurat av glede når jeg leste oppgaveteksten, 1 fordi jeg ikke er heeeelt gjennomgående rød og spesielt ikke når det gjelder bilder av meg........*dåne* men resten kunne jeg like.... Men, må man, så må man, og så var det gjort....her er min løsning

9 kommentarer:

MonaV sa...

Denne klarte du med glans....veldig kreativ !!!

Ha en fin dag!!! Her er det varmegrader og finvær i dag, og da merker en at man blir litt lettere til sinns.

Klem

Lisa Synøve sa...

wwoow ! så stilig ! digga denne kjempemasse, kjente meg masse igjen i den og.. hehe!
Håper jeg får stjele ideen din å lage en scraplift av denne?

marit sa...

HEHE! Ler høyt her!
Digger bildet av deg! Å fantastisk løsning på oppgaven da!

Fotograf Trine Bjervig Tønsberg Vestfold sa...

den ble fin!! Flott løsning :)

Jonna sa...

Fantastisk kul LO!

Frk. K sa...

Haha, herlig bilde!!! Du er jo kjempeflink til å scrappe!
Tusen takk for kosleig kommentar inne hos meg. :) Ha en fortsatt fin kveld! :)

Binna sa...

STILIG - LIKTE UTTRYKKET DITT - HEHE

HegeHB sa...

Stilig!!

Linda sa...

Knallflott løsning av oppgaven da!Og den ble veldig fin, veldig flott oppsett, og flott bilde! ;)