tirsdag 2. mars 2010

En LO om egenskaper...

på CasaRunway'en så skulle man da altså scrappe en LO om ens egne egenakaper, og jada, jeg scrapper så sinnsykt mye om meg selv liksom...yeah right. Men, oppgaven var nå enn dog sånn, så da var vel ikke valget stort...hihi.... men det skal være sagt, når jeg bare fikk løsnet på floken så gikk det igrunnen greit... ;o)

oppgaveteksten; Denne oppgaven er todelt, fargene skal være kun blått, hvitt og eventuelt gult, eller kombinasjoner av dette.
LO'en dere skal lage skal handle om en egenskap du har ! Om dere bruker bilde/r på denne LO'en så KAN det være bilde av dere selv eller noe som refelkterer deres egenskap som dere har valgt som tema
Dere skal ha med enten maling eller Glimmermist!
Husk overskrift og journaling - det er ikke noe krav til antall ord i journaling, men det skal være synlig at dere har skrevet noe.


Jeg har, som helt garantert flere andre småbarnsmødre, fått en egenskap til å være multimamma, spesielt etter at jeg ble tvillingmor og hadde to akkurat like behov som skal imøtekommes til akkurat like tidspunkter. Bildet her var langt ifra planlagt, for egentlig skulle mannen bare ta noen bilder av meg, siden jeg måtte ha det til oppgaven, men som så ofte skjer, så måtte jeg til å mekle, trøste, moralisere, skjenne, og imøtekomme på en gang, mens mannen da knipset videre......sånn ble igrunn denne LO'en til... et bilde hvor jeg er multimamma og trøster Fredrik fordi William slo...... :o)

6 kommentarer:

banglamarie sa...

kjempeflott layout!!
beskrivende bilde ;)

banglamarie sa...

Hei :) takk for koselig kommentar i bloggen min;
det er ikke mønster på luene. Jeg har regnet ut passe maskeantall ut fra garntypen og så strikket knotter på. Ikke noe hokuspokus, men jeg har dessverre ikke oppskrift.

MonaV sa...

Veldig fin LO om et dagligdags tema.

marit sa...

Hihi, må jo bare si at den var genial!
Kreativ du ja;)

Monica sa...

Herlig tema på LOen og et utrolig nydelig bidrag til konkurransen. Likte den veldig godt :) Ha en fin dag :)

Stinius sa...

Denne var jo bare utrolig bra! God fotograf rett og slett. For ikke å snakke om modellene som krangler akkurat når de skal :o)