onsdag 10. februar 2010

weeee, jeg vant......+ havnet på stripa.......

herremin-hatte-fnatt for et surr..mange innlegg og mye surr :o) .........men husker dere Scrapping the music på norsk sin utfordring.... her.... veeeel, rett etter forrige innlegg hvor jeg skrev at jeg ikke vinner no og bla bla bla...........hihi.....vel-jeg vant........ :D

og ikke mer enn nok med det.... Carrin trakk frem denne LO'en hos Minneriket -takk til deg for at akkurat DU også inspirerer i bøtte og spann.... :o)

så da må det vel være sjans for det kjøkkenet også da.....og tror jeg må hive inn en kupong på Vikinglotto også, de reklamerer jo med så fine pengepremier...hihi.......

5 kommentarer:

Fotograf Trine Bjervig Tønsberg Vestfold sa...

Gratulerer så masse :)

Stinius sa...

GRATULERER! Så gøy da!! Og vel fortjent. Ligger et koselig bilde av deg i bloggen min gitt...

marit sa...

Grattis, grattis!
Velfotjent det!

Maren sa...

Gratulerer! :D Vel fortjent!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du vant igjen - hos meg fikk du GULL"medalje"! Gratulerer. :D

Jeg trenger fargeønske (blank, sort, lyseblått, mørkeblått, rosa, rødt, grønt, brunt eller lilla) og adresse på mail vibekeor@gmail.com.

Skriv gjerne hvilken blogg du har også, siden mange opererer med skjult navn (har bommet på premiesending før ;P).

God helg!!

Vibeke ♥