mandag 22. februar 2010

rosa og grønn vinterLO...


Herlige farger både sommer som vinter dette her...

..glitter, bling og snøfnugg hører jo hjemme for å få den kjølige touchen over det synes nå jeg da...


Det blir faktisk scrappet en del nå, i alle fall 1 i uka, for nå er jeg med på CasaRunway, og du verden for noen utfordringer....ai ai ai...men det er jo bare å hive seg uti det, og seieren har jeg jo halt i land allerde.....eeehm, dvs ikke på andre måter enn at jeg får laga nye typer LO'er til våre album, i nye varianter, stilarter, fargekombinasjoner osv osv.... så at jeg får gjort det - ja det er den største seieren av de alle.....

- ha en fin fin dag videre, jeg tror jeg skal sette meg med strikketøyet, kose meg resten av dagen....hadde en migrenesmell i dag for første gang på ganske lenge, så jeg føler meg ganske "hangover" akkurat nå...hihi......jaja...det går over...

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Lekker - lekker - lekker!! Jeg liker så godt måten du scrapper på!! Digger det rene flotte oppsettet, dine herlige bilde - og den flotte journalingen. Du inspirerer!!:)

Elisabeths verden sa...

Oj, denne var virkelig kjempeflott, Elisabeth!! Håper migrenen din går over, og du kan kose deg med strikketøy uten en kuppel som pulserer *klem*

Thing sa...

Så flink du er!
Jeg blir rett og slett inspirert til
og begynne å scrappe litt selv ;)

MonaV sa...

Så lekker vinterLO.
Skulle virkelig ønske jeg var så flink til å ha med masse tekst på mine LOer også. Det er du rå på!!
Tusen takk for alle de koselige kommentarene du gir meg på bloggen min...setter stor pris på det Elisabeth.

Klem

Maren sa...

Wow, så lekker vinterlayout! Digger fargene her sammen, det funket kjempebra! :D