mandag 1. februar 2010

min aller-aller første lettersize....

og det til skissedilla sin #45...... - og ja, jeg måtte gå på butikken og kjøpe PEZ baaaare for å få litt godispapir.......*lol* men, må man-så må man......

men, apropos lettersize, fy fasian så enkelt...hihi...her var det "lite" å fylle ut, og jeg var jo ferdig med denne her på virkelig NO TIME!! tror sannelig jeg skal lage eeeenda flere jeg....hihi...variasjon de-lux, men det er jo det som er kjekt når man da har ringperm album, så kan man jo bare putte inn hva man ønsker her og der.....

14 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Lettersize er et herlig format, som du selvsagt behersket suverent. :)

tangent sa...

Så flott den var! Liker oppsettet, godtepapiret og all teksten. Gøy å se lettersize fra deg!

Anno 2009 sa...

Selv om jeg ikke har peiling på hva lettersize er for noe, så synes jeg dette var skikkelig stilig og flott *imponert*.

Wibeke sa...

Så herlig bilde :-) Oser av lykke på alle tre...lettersize er et takknemlig format å scrappe. Og hvis dette er det første du har laget, er det bare å kjøre på! Lekker LO :-)

ninabakke sa...

Super herlig! Fint bilde også :)

Carrin sa...

Åh, så nydelig bidrag!! Lettersize er tingen ja! Tusen takk for at du deltar!

Jonna sa...

Nydelig LO! Liker også å scrappe Lettersize, så her byttes det format fra en dag til en annen....

MonaV sa...

Tusen takk for besøk i bloggen min, syns alltid det er så koselige kommentarer fra deg....de gir meg alltid litt ekstra.
Syns det var herlig å lese om det pez papiret. Vi er jo litt smågale vi scrappedamer fnis!!

Ha en flott ettermiddag!

Anne Gerd sa...

Skikkelig kul LO:o)

Catrine sa...

Jeg liker lettersize kjempegodt!
FLott LO du har laget!
Ha en fin-fin helg! *klem*

Anneli sa...

Tusen takk for hjelpen Elisabeth!
Så takknemmelig :) man ser seg virkelig blind på ting enkelte ganger.. ;)
Tror ikke jeg har vært innom deg før, men nå skal jeg kikke litt nedover her. Ser kjempeflott ut :)
Ha en fortsatt fin helg!
Klem fra Anneli <3

mumi sa...

For en skjønn LO, så lys og delikat. Hærlige unger:)

Elin sa...

Hei,
Flott LO du har laget - men det gjør du jo støtt og stadig ser jeg;o)
Jeg håper det er greit at jeg nå har lagt bloggen din inn under "inspirasjons oversikten" min :o)

Vibeke sa...

STM trenger adressen din :)

http://scrappingthemusic-norge.blogspot.com/2010/02/cewe-fotobok-vinnere.html