lørdag 13. februar 2010

For 15 år siden....


....da ble vi kjærester, mannen min og jeg......det var 14.februar 1995.....en tid hvor man ikke feiret stort av Valentinesdag, (i alle flal ikke gjorde vi det)
- tiden går fort når man har det gøy!!

Vi har opplevd mye rart, både på godt og vondt, men har alltid kommet styrket utav det. Vi fortsetter å utvikle forholdet vårt, vi lærer oss nye ting, vi gjør ting sammen, vi elsker hverandres tilstedeværesle. Jeg er venstrehånda og han er mi høyrehånd, han er mitt alt, mitt ene og min største støtte.............og jeg kan bare håpe at jeg utfyller de samme rollene for ham. Vi har et livsmotto som går sånn "Tenk positive tanker, bruk positive ord, gjør positive gjerninger og det positive gror" og så liker vi godt følgende ordtak; "Lykken kan vi ikke kjenne på, den må vi føle i våre hjerter"

Jeg elsker den mannen og alt han er, og jeg vet jeg har en fremtid å se frem til i tiden som kommer. Takk for at du er du......
jeg elsker deg...

6 kommentarer:

banglamarie sa...

Gratulerer! Fine sitater til livsvisdom. Jeg ønsker dere mange gode år sammen fortsatt :)
Håper dere får en strålende dag sammen!

*klem*

Hege sa...

Gratulerer med 15 år! Det høres ut som dere har det veldig godt sammen, og at dere utfyller hverandre på en god måte.
Ønsker dere fortsatt mange gode år sammen!
Kos dere!

Klem Hege

Janne sa...

Sukk ♥ Gratulerer så masse med 15 år sammen ☺

Anno 2009 sa...

15 år ja. Tenk det du. Ikke alle som greier det. Gratulerer så masse. Du skriver så godt du, at jeg blir litt satt ut. Du kan virkelig sette ord på det!!

Kos dere videre de neste 15, 20, 30, 40 osv år:-)

Klemmer fra Buskerud

Maren sa...

Gratulerer så mye med 15 år sammen! Ser ut som at dere har det veldig fint :)

Thing sa...

♥ ♥ ♥