fredag 26. februar 2010

Det er helg....

det er helg, og det er også mange give-aways rundt omkring, så da har jeg tatt meg ei lita runde i blogglandia, og funnet ut at jeg også vil delta.....

susanne er først ut... herlig blogg å ta en titt i..
Carina en heeerlig blogg-candy her og en heeerlig blogg...
Mette har en helt fantastisk blogg-candy i sin fantastiske blogg
Anne Sofie har også en superflott blogg, verdt turen innom, og hun har jo en liten gulerot liggende

tenker jeg får gjøre litt sånn som småbarnsmødre gjør nå i morgentimene.....og så gleder jeg meg til en ny runde i blogglandia.....

2 kommentarer:

Mette sa...

Hei
Tusen takk for at du vil være med å feire, og hyggelig at du vil være følger! Da ligger det 2 lodd i potten til deg :-)
Kommer tilbake senere for å kikke i bloggen din:-)
God helg!
Klem Mette

mo9ca sa...

God helg til deg og dine søte, håper det går bedre med dem nå :)

*klem*