onsdag 24. februar 2010

Bidrag nr 2 til runway'en

Her er mitt bidrag nr to, "bommet" kanskje litt stilmessig da man skulle ha en heeel masse ala Ingvild Bolme-type LO, og om man da ser hvordan hun scrapper, og så ser man hvordan jeg scrapper, så er det vel så langt mellom likhetene at man kan gå seg vill på avstanden....... -og ikke eier jeg sånn svære blomster heller...hehe...meeen, kriteriene ble nå fulgt, selv om de ble en noget privatisert. Men, jeg er fornøyd jeg, og det er det viktigste, og poeng fikk jeg nå både fra stemmere og fra juryen...tuuusen takk..

..oppgaveteksten var som følger
-
Stempel skal brukes på denne Loen. Det er noe som er på tur mer og mer inn i layout verdenen Bruk de som endel av bakgrunnen eller som endel av pynten på LOen. Du kan bruke blekk, maling eller Gesso til å stemple med og selvfølgelig bruk hvilke stempler du vil.

Transparent/overlay skal også brukes..... som feks Hambly ScreenPrints, Primas transparentsies og lignende. Disse kan enten brukes som en del av bakgrunnen eller som utklipte elementer på Layouten.
Chipboard som for eksempel: Alfa's, figurer, tags eller swirler skal være på LOen. Antall chipboard er ikke viktig. Men det skal være synlig at chipboard er brukt.
Håndsøm/maskinsøm/Faux søm (Faux = falsk tror jeg det blir rett oversatt) Hvor du vil sy er helt opp til deg. Lek og ha det gøy
Og til slutt BLOMSTER!! Fem forskjellige typer blomster skal brukes på denne layouten.

Min løsning


Ha en fin fin dag alle som en, har selv en gutt hjemme idag som fikk litt spysjuketendenser på morgenen, så da er det tryggest å holde han hjemme, ikke særlig populært for den andre som måtte gå i b.hagen, men -that's life-

7 kommentarer:

tangent sa...

Kjempeflott LO! Likte oppsettet ditt kjempegodt, og du er alltid så flink til å få med mye tekst. Nydelig fargebruk og fine detaljer her. Likte veldig godt sømmen, fargen på tittelen og blomstene nede i hjørnet.

lise sa...

for en lekker LO, herlige farger du har brukt:) likte godt den sømmen som en ramme !!

Beatemor sa...

Så artig med konkurranse! Får ihvertfall fart på scrappinga. Selv er jeg med på scrappestaffeten inne på scrapping.no. Veldig kjekt!

mo9ca sa...

Kjempefin LO!! Du er så utrolig flink med teksting - noe jeg må bli myyyyye flinkere til vet jeg...
God bedring til lillemann hjemme - noe herk med den der omgangssyken, her har vi hatt hver vår tur (og noen mer enn en gang...), ikke noe gøy!!

Maren sa...

Supert å se Magnolia på layouten også! Flott med så mye tekst!!

~Kjersti~ sa...

Utrolig lekker LO du har laget! Nydelige sømmer, og jeg liker all tekstingen virkelig godt! Kan jeg spørre hvordan du får journalingen til å passe med plassen du skal ha til bildene? :)

Elisabeth sa...

Kjersti, det jeg gjør er at jeg har sånn ca anelse når jeg skriver på pc'n, jeg printer ut en gang eller to for å se om det faktisk passer, bruker da vanlig kopipapir, og snur det rundt for å "spare"... så når jeg vet at -alt er i boks- så putter jeg inn det aktuelle papiret som skal ha teksten. I dette tilfelle på denne LO'en har jeg brukt ark fra Flaggpost-blokk....enkelt og greit... :o)

takk for koselige tilbakemeldinger....