mandag 15. februar 2010

1 oppgave i CASA-runway er unnagjort...

delt 4-plass ble det endelige resultatet i denne omgang, og jeg er strålende fornøyd....ja, for oppgaven var som følger; Vi vil se knapper en LO laget i CLUSTER-stil - minst fire foreskjellige farger og minst 6 knapper ergo - MINST 6 knapper i MINST 4 ulike farger Dere skal ha 3 ulike fonter i overskriften - HÅNDSKRIFT er IKKE en font. Det skal være en journaling på MINST 20 ord. Bruk av mist eller noe som ligner skal være godt synlig. Har dere ikke kjøpt mist kan denne lages av litt vann og vannbasert maling på en spruteflaske. + at fargene gult, turkis, knall rosa og sort skulle være representert på LO'en

og da skjønner nok de fleste som "kjenner" min stil at dette ikke er "meg, men du verden så inspirerende oppgaven var likevel.....og vips-vaps så var den LO'en laget. Neste oppgave er også ferdig scrappet og blir vel lagt ut i avstemning til helgen tenker jeg.....og jeg kan ikke veeeeente til neste oppgave som ikke kommer før på fredag *dåne*..hihi og ja, igjen ble det en lettersize et format som nok blir mer og mer representert etterhvert, for du verden så enkelt å scrappe i dette formatet.....det var liksom "ikke så mye å fylle ut"....

6 kommentarer:

Eli sa...

Kjempeflott layout Elisabeth! Godt jobbet :)

tangent sa...

Så nydelig og rørende LO!

marit sa...

Lekker!
Mestrer det meste du;)

Maren sa...

Herlighet, for en vanskelig oppgave! MEn den tok du jammen uten problemer :)

Thing sa...

Kjempe fin!

GOD HELG!!

Renatoz (DG) sa...

Herlig blogg du har, nydelige småtroll! Og jeg er imponert over scrappingen din, fantastisk å se!!!