søndag 17. januar 2010

mine favoritt LO'er i 2009

Årskavalkader er jo helt normalt, og da jeg satt og ryddet litt på pc'n fant jeg ut at jeg jommen meg har noen favoritter laget i 2009. Jeg gleder meg til å se hvilke favoritter jeg får for det nye året, håper det blir mange å velge mellom ;o)

Denne LO'en betyr så himlande mye for meg, ikke bare fordi at bildet er ubeskrivelig nydelig - helt objektivt sett- men også fordi pappa'n her har skrevet på LO'en...Denne LO'en laget jeg til en konkurranse og kom på 3 plass


Denne Lo'en er bare så beskrivende for hvordan det er å ha tvillinger -hos oss i alle fall- to stk som oppdager hverandres navler, og som løper rundt i full iver etter å finne den andres.....herlig øyeblikk. Om ikke jeg husker feil så er denne LO'en en lift av en eller annen som jeg fikk


Hvem synes vel ikke at barnas første steg er verdifulle, og i fjor fikk jeg endelig scrappet William sine første steg. Pga diverse årsaker brukte han litt lenger tid enn tvillingbroren, og derfor var gleden STOR da han endelig turte å slippe taket. Denne Lo'en ble scrappet ut fra ei skisse til en konkurranse.


Vi prøver å dokumentere det barna gjør, vi prøver å lære de verdier, vi prøver å feire helligdager etter beste evne slik at minnene og relasjonene vil bli mange for de....akkurat slik som her da vi pynter til påske....denne LO'en liker jeg veldig godt siden fargvalget bare sa pang-pang-pang...er igrunn ikke alltid like lett å scrappe fargebiler når man har ei som har "gullhår"....


En LO jeg har laget om og til Victoria, jeg har det som oftest sånn at jeg "bobler over av ord" jeg vil si, dele, erfare med barna mine, og derfor ender de fleste LO'ene opp med å ha tekst på seg. Denne har jeg scrappet etter ei skisse jeg selv har laget, som også ble publisert på veckans skiss uke 12...


Ha en fin fin søndag alle som en...

5 kommentarer:

Solblomst sa...

Så flotte LO´er. Ønsker deg en god søndag.

Tonje sa...

Nydelige LO'er! Jeg så faktisk også gjennom LO'ene mine her om dagen, og det er alltid noen som får en ekstra plass i hjertet. Du har en flott stil som jeg er stor fan av!Takk for koselig kommentar i bloggen min:-)

marit sa...

Flotte loer du har valgt ut...
Påske loen er jo bare helt digg.

Kanskje jeg steler ideen din mens jeg ligger her;)

Laila sa...

Herlige LO'er alle sammen - du er så dyktig til å dokumentere hverdagens små og store øyeblikk:)

Bealor sa...

Herlig å se noen som er veldig opptatt av tekst på LO'ene og ikke bare bilder og stæsj. Det er noe jeg etterstreber - å bli flinkere til å dokumentere hverdagen små og store hendelser og tanker til og om barna. Du er en virkelig inspirasjon og jeg håper det er greit for deg at jeg legger deg til blogglista mi.