onsdag 6. januar 2010

jeg måtte bare....

....ja jeg måtte bare scrappe. Jeg fikk den ikke ut av hodet, og det er jo en positiv ting denne skissen på scrappehuset er hva jeg prater om.... :o)

Fikk desverre ikke scanneren til å funke (ja desverre sier jeg hihi), så jeg måtte ta bilder av LO'en, og overheadtransperenten ble ikke så himlande grei, bildet ble kornete og fælt, litt skjevt,men pytt pytt. Det viktigste er jo at LO'en er scrappet!! Har brukt et eldgammelt Karen Foster mønsterark, og masse gammel metallpynt også.....


Ja, nå fikk jeg til og med tatt et sånn "detalj-bilde" som er så "poppis" å gjøre når man tar bilder av LO'er osv....hihi.....aldri så galt at det ikke er godt for noe... :o)

10 kommentarer:

MonaV sa...

Fin skisse!
Og du hadde jo fått så mye fint ut av den....herlige detaljer og kul billedserie.

Jonna sa...

Kjempetøff LO med mange lekre detaljer.

Aquarell sa...

Herlig og flott LO!:D

Maya sa...

Denne var utrolig tøff! Likte alle detaljene! Lo'n oser liksom litt handyman! Kjempe fin!

Godt nytt scrappeår!

Anne sa...

Så tøff denne var. Stilig med den sømmen du har brukt øverst på siden. Det ble en skikkelig gutteside.

lise sa...

kjempetøff LO, flott å se en LO med så mye tekst på:) flotte detaljer og herlige bilder!!

Laila sa...

Godt nyttår:)
Håper du får et herlig år - og i år håper jeg at jeg får scrappa litt med deg igjen:)

Herlig LO av en flott handyman:)

Stinius sa...

Så utrolig fin den ble da! Eller, tøff! Syns sannelig ikke du manglet noe mini-hammer eller noen ting jeg. Og eyeletsene passet jo helt kanonas!

linn kristine sa...

For en steintøff LO.
Herlig fargevalg og den skissen passet jo perfekt til "din stil". ;D
Kult detaljbilde. Digger eyeletsen med bånd igjennom.

Takk for at du deltar. :D

Torill sa...

Denne linken funka som bare det den!! Kanllfin LO!

Helt digg tema på LOen og så flott bruk av detaljene!
Tusaen takk for at du ble med på utfordringa!!