lørdag 30. januar 2010

award og scrapping the music på norsk...

...men aller aller først, så vil jeg si tusen takk for tilbakemeldingene på den LO'en jeg la ut sist, det er utrolig inspirerende, så tusen hjertelig takk....

Fikk en award fra lise med hyggelige ord som følger Elisabeth: som er en mester på dokumentasjon!! hun har bestandig med masse tekst på sine flotte LOer:) tusen takk for det....

Scrapping the music på norsk er jo lure da....hihi nå har de en fotobok eller to som er gulerota for at ivrige scrappere skal tippe-lett-på-tå og selvsagt ville ha give-away'en dems....så da er utfordringen bl.a å legge ut et favorittbilde i bloggen......... ETT?...hallo, det er scrappere/hobbyfotografer vi snakker om her..hihi.... Men, ett bilde blant de mange skal jeg nok klare å finne som betyr noe veldig for meg.... nemlig dette av meg og eldstejenta......

3 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Så utrolig herlig bilde:)

linsal sa...

vakkert bilde av mor og datter :)

ninabakke sa...

Så koselig bilde :D