mandag 23. november 2009

Jeg har laga juleposer.....


i helga har jeg scrappet med gode venner hos June og Marit var der, ei som ikke har blogg, men heter Gry var der, og så var vi også så heldige at Stine viste sitt blide åsyn og kom med kreativiteten sin til oss. Så der satt vi da og hadde det riktig så koselig og effektivt, med julemusikk og julegodis.....og pøs plask regnvær ute.

Vel, noe produksjon ble det nå, og jeg utfordret meg selv til å gjøre noe litt anderledes.....neeeeemlig-meget vintage om jeg skal si det i forhold til min stil, men laaaaaaaaaaangt fra de som kan det.....hihi, men jeg er godt nøyd i alle fall....Tre poser ferdig og enda flere to go...;o)
Som det sees har jeg brukt fjær til og med....undrenes tid er ikke over...

På tag'en her har jeg i ettertid skrevet navn på til de som skal få denne ;o)


og her har jeg skrevet navnet på til personen som skal få denne, nederst på tag'en..

9 kommentarer:

marit sa...

Å de ble herlige!

Linda sa...

suuuuuper flotte!!

Norunn sa...

Så kjempefine poser!

mo9ca sa...

Så fine disse ble Elisabeth! Syns du "takler" Vintagestilen også jeg... you go girl *knis*

Aquarell sa...

Nyyydelige poser!:D

Janne sa...

Så flotte poser ☺

Thing sa...

Nydelige! :)

Ann Cicilie sa...

De var skikkelig fine! Tipper mottakerne blir veldig glade for de :)

inger synnøve sa...

disse var flotte:)