onsdag 25. november 2009

Den nye stua våres...



...vel, ny og ny, den er vel ikke sååå ny lenger, men jeg har ikke fått vist ut her hvordan det har blitt etter totalrenoveringen, så here goes.... ut gjennom de doble glassdørene er det tv-stue, og inn til høyre ser man kjøkkenet (gjenstår egentlig å få tatt bilder der inne ja...) Vi er i alle fall smellfornøyde med hvordan huset er tilrettelagt for folk og fe. Tvstue og spisestue brukes 24/7, og det var hensikten....stuen med denne lyse sofaen, (jada jeg er gal som har det med tre relativt små barn, men det går bra) brukes igrunnen ytterst sjeldent..... ;o) Påbygging og renovering har absolutt hatt sin pris når det gjelder tolmodighet, men er så absolutt verdt sin vekt i gull........

7 kommentarer:

banglamarie sa...

lekkert :)

Hege sa...

Det ble jo super fint Elisabeth!
Flinke har dere vært.

Og du...Gratulerer så masse med morgendagen..Hurra!

Hege

Livy sa...

Så utrolig fint det har blitt!!!! Skjønner godt at dere koser dere her! Gleder meg til å se kjøkkenet også!

Stor klem fra Livy

Jorunn sa...

Så fint dere har det, det ser så lyst og lekkert ut! Jeg likte veldig godt det stuebordet deres; er det kjøpt ferdig hvitmalt i butikk, eller er det et loppefunn? Gleder meg til du viser frem kjøkkenet også ;)

Thing sa...

Lyst og lekkert! Herlig! :)

Elisabeth sa...

Jorunn, bordet er kjøpt på skeidar ;)

Jorunn sa...

På Skeidar ja! Takk for svar :)