fredag 23. oktober 2009

og så en LO av en herlig årstid...


Her er en LO fra julefeiringen i fjor, er en som skal inn i Fredrik sin album dette her, og egentlig er det ikke gjort mer spennende her enn at jeg har brukt av fjorårets kolleksjon av julepapirer fra diverse leverandører....men liker de jeg, så det duger nok bra til enda flere for jeg har visst mer enn nok til ganske mye!!...hihi Fikk egentlig et fint kompliment i dag av June, hvor hun spurte om ikke jeg hadde laga en slik en før.......og vi gikk igjennom LO'ene og nei, kunne ikke finne noen, så konklusjonen ble den at "ja, da var den bare så typsik deg da.... "....og ja, den er jo det, uten alt for mye dikkedarer og med mye tekst..hihi....egentlig kunne jeg kommet meg greit i havn uten særlig stæsh i det hele tatt, for papir er igrunn mye letter å jobbe med synes jeg... ;o)

og tenk da, i dag er det bare 2 mnd igjen til bitte lille julaften dere.......wooohoooow er det mulig liksom at tiden kommer til å gå så fort??....hihi....

-Jeg jakter på en ting, og uten at portoen koster skjorta så om noen vet hvor man får tak i det uten skyhøy porto så hyl gjerne ut..... Hvite bokstaver som rett og slett står "god jul" på.... bare til pynt inne på ei hylle eller no.....vil ha-vil ha-----

5 kommentarer:

Catrine sa...

Herlig årstid ja. Julen er sååå koselig - jeg gleder meg!
Nydelig LO du har laget. Mange bilder, fin pynt og lekre farger!
Synd du ikke fikk med deg papirfesten - håper vi får anledning til å treffes en annen gang! Ha ei herlig helg! *klem*

tangent sa...

Flott juleLO! Liker godt oppsettet ditt med så mange bilder! Ren og fin stil!

Jonna sa...

Kjempeherlig LO! Og jeg synes du er kjempeflink til å ha med så mye tekst!

Pia sa...

Nok en flott jule-LO fra deg! Du er flink til både å få med mange bilder og mye tekst på sidene dine!

Sydney sa...

Så koselig julelayout. Helt herlig! Til å komme i julestemning av :)