torsdag 15. oktober 2009

og enda en LO herfra

Dette begyner jo nesten å ligne på en scrappeblogg igjen, og ikke en renovering og oppussingsblogg....og det er jo ikke den verste forandringen som kan skje da... ;o) selv om interiør og detaljer der er mitt hjerte nært det også nå....

Her er en LO laget til oppgave 3 i stafetten, og jeg må si jeg først grøsset når oppgaven var å scrappe i orange, limegrønt, hvitt og turkis, men synes lell det hele gikk over alle forventninger når det først kom igang..... :o) Her er det William som har fått nok en side i albummen sin


4 kommentarer:

Ina Emilie sa...

Denne var helt nydelig. Elsker det oppsettet du har brukt og de herlige fargene. Veldig mulig denne blir liftet når jeg klarer å komme i LO-humør igjen. ;)

Beatemor sa...

Herlige og friske farger. Skikkelig sommerlig!

Linda sa...

Heia!
Kos å se ting fra deg igjen :) :)
Lekker LO, glad farger og flotte plasseringer!
klemmmm

Livy sa...

For en utrolig fin LO Elisabeth!! Jeg liker stilen din så utrolig godt!

Ønsker deg en kjempefin helg min venn! Stor klem fra Livy