torsdag 1. oktober 2009

Ny postkasse til heimen


Ja, siden alt annet er renovert og pusset opp, så fant vi ut at det var på tide å få oss ei ny postkasse også...... men spørsmålet var hvordan skal den se ut mon tro..... Var innom hos Cecilie og voila, der hadde hun jo laget en som passet meg utmerket, og så vips så gjort (etter ganske mye om og men)... Jeg har bare brukt Studio alfabet og Finale, limt på og over med kontaktpapir.....og så vil det jo vise seg om det holder..... Postkassestativet har heldigvis litt tak og vi har i øverste rekke, så jeg vil tro det går....om ikke så får jeg finne på no nytt.... synes i alle fall den ble ganske så fin... Scrappesaker kan brukes til så mangt så.... :)

Scrapping forøvrig, vel, jeg har nå meldt meg på scrappestafetten på scrapping.no, og håper i alle fall å få unnagjort litt LO'er nå etter lang tids dvale og tørke, men det er jo naturlige årsaker som f.eks all renoveringen vi har drevet med... ;) Men nå håper vi på bedre tider......

2 kommentarer:

Beatemor sa...

Det var en lekker postkasse! Vet du hvor det er mulig for andre å kjøpe en sånn? Og så smart å bruke litt scrappeting til å merke med navn. Skulle ha gjort det selv også, for vår er faktisk umerket :-)

Elisabeth sa...

Beatemor, postkassen har jeg kjøpt hos Monter rett og slett, men er sikker på at de har hvite postkasser også hos f.eks Jernia, Byggmakker og Maxbo ;o)
Takk for koselig tilbakemelding