søndag 4. oktober 2009

Hun er så skjønn....

...og hun er så klar for å bli 6 år snart, for tenk, da må man nemlig bruke 2 hender for å vise hvor mange år man er. Den lille snuppelura vår, som er så utrolig verbal at det skremmer oss noen ganger.... om hun har geipen litt nedpå noen ganger så sier vi at vi ikke liker å se henne slik, og tilbake får vi følgende kommentar "jammen mamma, jeg kan ikke noe for at jeg er skapt sånn" og ja, hva skal man da si?..hihi.

Bursdag ja, hun har vel i flere mnd snakket om bursdagen, og listen er klar over hvem som skal komme, og vi nærmer oss 20 stk....*dån*. Hva hun vi ha å spise er klart, hva hun skal ha av tallerkner er klart for det er nemlig....."hiskulmusikk" (les: high school musical), og når vi var i Danmark en svipp i går, så spurte jeg henne om hun visste hva det var for noe, og kommentaren var da "ja, det er sånn "hiskulmusikk" og sånn vil jeg ha!" Jaja, så får hun få det da tenkte nå vi..hihi....skjønner at vi visst må sette oss litt inn i denne verden her, for vettu hva, hun har til og med sett "hiskulmusikk"-barbiedukker altså....hehe... Invitasjonene er klare også, selv om det er enda en mnd til hun skal feire dagen sin....hihi, jaja, entusiasmen er det i alle fall ikke no å si på når det gjelder prosjekter fra den jenta heller...hihi (og jaaaa, jeg vet at mamma'n scrapper, men noen ganger er det kjekt å bare få de ferdig laget.. ;o)


Fikk denne tegningen av henne i morges, og jeg må si jeg synes helt objektivt sett at den er av høy kvalitet når det gjelder smådetaljer og kjærlighet....elsker slike tegninger <3

4 kommentarer:

Eli sa...

Herlig jente og herlig tegning :) Nyt søndagen! Klem

Hilde sa...

Morsomt hvordan du klarer å beskrive det slik at man blir med i historien. Nydelig invitasjon.
- Ha en fin dag!

Hege sa...

Bursdag er spennende...så skjønner godt hun gleder seg,hihi!

Herlig tegningen hun har laget!

Margrethe Selfors sa...

Herlige Victoria :)