onsdag 14. oktober 2009

Enda en LO....

..er nesten så man kan si "hu-hei" hvor det går..... men det gjør jo egentlig ikke det da, er jo offisielt medlem av ting tar tid klubben, men litt får man da gjort. Skulle man bare ha ligget på sofaen og sløvet hele dagen ville jo ingenting skjedd...logisk...

En ny LO fra huset her, og heldigvis har jeg denne hobbyen som i disse dager kan få meg til å tenke på annet enn helse og sykdommer.....liker virkelig å kunne gå ned på kontoret og koble av og ut. Selv om ikke det er lange "øktene" jeg har om gangen, så er det en liten oase med frisk pust-bokstavelig talt....
.
Ja, LO'en her er fra ett av Victorias mange sykehusopphold og operasjoner, og at mamma skal være sterk for henne...........fant bare på litt å skrive om denne happeningen, så det ble visst bare "stikkord"....hihi :o)

Håper alle andre har en herlig dag i dag, jeg vet jeg skal prøve å ha det, tross alt. Det er jo kulde og herligheter, og jaaaaa, i går koste mannen og jeg oss med kakemann, marsipanpølser og CB sin julebrus...hihi..fnise-fnise...vi er litt sånn barnslige når denne årstiden nærmer seg, og jeg liiiiiker jo at mannen er neeeeesten like ille som meg.....kose-kose....

2 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Jeg misunner deg alle de herlige sidene dine med all den teksten på. Hvem trenger blomster om 20 år, når tekst er det som betyr noe?

Ha en herlig dag. :-)

Elisabeth sa...

åååh, Ina, de ordene var gode, tuuuusen takk.... *klem*