mandag 12. oktober 2009

En ny LO...


Jeg har igjen funnet frem scrappesakene og meldt meg på stafetten på scrapping.no. En flott måte å få unna litt "under tvang".... :o)


Bildene her er fra de første stegene William tok, så det sier jo sitt at jeg ikke lenger er en kronologisk scrapper, man tager det man haver der og da......gamle bilder/nye bilder, uansett artig er det i alle fall å se tilbake på eldre LO'er og mimre over hvor små disse trollene har vært....


Håper alle og enhver får en herlig oktoberdag.....og tenk vi er jo snart allerde halveis i oktober, så tiden flyr jommen meg fort avsted nå, før vi vet ordet av det så sitter vi og pakker opp julegavene på julaften.......hihi...

2 kommentarer:

Eli sa...

Hihi - du er bare så herlig; fullfarten til jula :) Jeg syns julemnd egentlig er bedre enn selve julaften. Ventingen og kosen; det er det aller beste. Når pakkene er åpnet og all maten spist så er liksom det hele over... MEN; oktober ja - og snart PF *juhuu* OG; flott layout. Sikkert kjekt å være med på sånne ting. Jeg er aldri det så jeg vet ikke *fnis* Klem,E

Inas lune hjørne. sa...

Kanon stilg side,og apekatten var bare så bra her!