tirsdag 15. september 2009

Er ikke lenge igjen til jul nå....

Hei jeg heter Elisabeth og jeg er juloman, og er nok uhelbredelig tror jeg..... Men hallo, det er jo ikke lenge igjen, for liksom atte om 3 mnd så er vi allerede passert lucia altså.. så tenk på det du.... ;o)

Jotex har de denne her lysestaken som for meg er lysestake nr 1.....og jeg har sannelig skremmende lyst på den...ai ai ai......Er jo lov å drømme at jeg kaaaaaaaanskje er heldig og får den til bursdagen min i november...ai ai ai...hihi....

den er i alle fall lekker smekker uten tvil...finnes i hvit også, muligens eeeeenda bedre her i min hvite verden....lekker er den uansett....

Maler og maler for tiden, og ingen bombe at jeg maler hvitt...hihi. Har kjøpt noen brukte skyvedører til garderobe på vårt nye soverom, og de var kirsebærfarget, og sånt no kan man jo ikke ha, så da er det å gyve løs med kost og maling....sukk. 3 strøk har jeg hatt på så langt i dag, og jeg ser nok det at jeg nok må ha ytterligere to strøk til tenker jeg før det er ok....men så blir det jo bra da. Vært og kjøpt tapet i dag, også den hvit med stooor shimmerblomster, så jeg gleder meg til vi skal sette den opp. Og ikke minst gleder meg til vi er heeeeelt ferdige her i hus....yeeeey.

Ha en fin fin tirsdagskveld alle og enhver......her er jeg jo som kjent litt i julemodus så da passer det jo fint med en liten youtube snutt akkurat her....

2 kommentarer:

Eli sa...

Hihi. Juletuppa :) Var fin den lysestaken da - skjønner den frister. Alltid lov å håpe at noen tar hintet til bursdagen ;) Og dere står jammen på med maling og greier! Imponert (jeg har forresten noen tak og mange meter lister som skal males. Komme og hjelpe? :) ) Ha en strålende fin dag :) Klem, E

Heidi sa...

Aldrifor tidlig å tenke på jul! ;o)

Jeg kjøpte faktisk de første julegavene i august, men det er egentlig ulikt meg. Men om drøye to uker er julemarsipanen på plass i butikkene!

Koselig stake, forresten! :o)