onsdag 16. september 2009

det er jo tross alt en scrappeblogg..


enda til det er MYE interiør her nå, så er det jo tross alt scrapping som skal være i fokus. Ikke det at jeg oppi all renoveringen rekker å scrappe så himlande mye, men jeg kan jo i alle fall vise frem en litt ganske gammel en, men du verden så jeg bare forguder disse bildene fra den aller første jula vi var 5 stk i hus....2006
-og så skummelt det er når tiden går så fort avsted. Da er det godt jeg har litt tekstemani, for man glemmer jo underveis, og bare det å lese teksten på disse gamle LO'ene får meg til å få følelsen tilbake i magen igjen om hvordan dagene var akkurat da...

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Utrolig herlig!!! Nydelige bilder og lekkert oppsett:)
LIker så godt all journalingen din, jeg scrapper aldri en LO uten journaling jeg heller:)

Linda sa...

så stemningsfull LO, så små og søte dem var der du :) :)
Jeg skriver og alltid teks på Lo'ne, hvert bilde har sin historie! klemmm