lørdag 15. august 2009

Biler, biler og atter mer biler


Det er utrolig facinerende å se på når Fredrik leker med biler, for de studeres opp og ned i mente, og han er totalt oppslukt i leken. Alt som er motorisert av kjøretøy er helt topp. Ikke uten grunn at han omtrent lært å si "grasin" (les: gravemaskin) før han sa "mamma".

Er jo så heldig å ha to gutter i samme alderen, og det er virkelig to gutter med forskjellige interesser. Men når det er sagt, nytter det ikke å gi de ulike gaver eller lignende, for det den ene har, det vil den andre også ha, til og med når det gjelder klærne... *dån* Skal de ha ulike klær på seg kan det ofte ende i en kamp om ikke begge har motiver på som fenger....raringene som starter tidlig med å være bevisste på at forskjeller vil de ikke ha noe av.

5 kommentarer:

Anne sa...

Denne lo'en var skikkelig flott. Jeg likte veldig godt fargene på denne. Bildet var jo også kjempebra.

Må vel snart begynne å scrappe litt jeg også. Føler jeg henger langt etter nå.

Jonna sa...

Nydelig LO! Lekkert med det stripete arket som bakgrunn, og kjempekult bilskilt!

HildeP. sa...

Hei Elisabeth!
Takk for hyggelig melding på bloggen min, kjempekos! Og nå fant jeg bloggen din også, moro!! : D

Du er en mester i scrapping ser jeg, så mange fine ting du tryller frem! Moro å gjøre litt kreativt ut av bildene av barna. : )

Ha ei fin uke, gleder meg til å følge bloggen din, ser du får mer tid til blogging fremover, så kos da! : ))

Klem Hilde

HildeP. sa...

Forresten! Selger luer ja, de koster 350 for voksne og 250 for barn. : ) Farger bestemmer du selv, bare å gi lyd om du er interessert. : )

Livy sa...

Kjempefin LO!!

Ønsker deg en fin helg! klem fra livy