torsdag 16. juli 2009

litt scrapperier fra denne kanten ...


En LO av Victoria som er kommet hjem fra b.hagen, skitten og lorten, akkurat slik det skal være. At det ble journaling LO utav denne var vel ikke annet enn å forvente fra meg, siden jeg simpelten elsker å tekste LO'ene mine. At det er "kråkeskriften" min som er brukt er ikke av andre grunner enn at jeg antar at ungene mine vil synes det er verdifullt at jeg har brukt håndskriften, da når jeg en gang ikke er her mer....


**********************************************
William har her oppdaget noen nye hull med "innhold" og jeg fant fort frem kamera, da jeg synes det var herlig der han stod og gransket hva fangsten ble......en gutt i sin beste alder når det gjelder nysgjerrighet...



joda, tross ombygging og sommer, så blir det nå litte bitte granne tid til scrapping inni mellom, men det er på langt nær så mye som ønsket, men med høstens scrappeprogram i vente så gleder jeg meg til både scrappevake på Bømlo og papirfest i Stavanger....yeeey. Gleder meg kjempemasse til høsten.....

6 kommentarer:

marit sa...

Nydelige loer som alltid!
Kjempe morro at du blir med til Bømlo. Opplevelse!

Inas lune hjørne. sa...

Kjekt å se noen nye layouter fra deg. Håper alt er bare bra med dere alle sammen. Gleder meg til bilde-oppdatering fra oppussingen. :O)

Lene s sa...

Så gøy å sjå loar frå deg igjen! Flotte, likte så godt dei "monstera" på loen av William! Så gøy at du skal til Bømlo på treff! Der skal eg og! så gøy å få treffe ein scrapper så eg har beundra verka til siden eg begynte å scrappe!!

Scrappegal Sørlending sa...

Har du meldt deg på Papirfest i Stavanger allerede???

Jeg har også lyst til det. Hvor melder man seg???

Klem fra Renate

Elisabeth sa...

scrappegal sørlending, du melder deg på hos scrappejungelen eller familieskatter, ligger linker til påmelding osv på scrapping.no ;o)

takk for koselige kommentarer dere ;o)

Livy sa...

Nydelige LO'er Elisabeth!! Du er så utrolig flink til å tekste LO'ene dine! Jeg har dårlig tid til scrapping omdagen, men satser på bedre tider utover høsten ;-)

Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra Livy