torsdag 23. juli 2009

Enda en LO


ble noget rar i scanningen denne her så det ser litt skjevt ut, men jaja - detaljer-detaljer :o)
LO'en er igrunnen talende av sine bilder, spise alene er så sin sak, men likevel så kjær og skjønn at det må foreviges uten tvil. Jeg prøver å bruke litt gamle mønsterark når jeg scrapper nå, for jeg har maaaange, og jeg er nok for "giddalaus" til å selge unna, så da må de brukes :o) Er jo alltid farlig med alle de nye flotte arkene som kommer, men likevel har jeg av og til "vondt" for å kvitte meg med de gamle også...*dåne* skjønner at det er uhelbredelig å lide av scrappebasillen ja....

3 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Herlig LO :o)

Måtte bare hilse på deg da jeg traff deg i dyreparken. Hadde du nok batterier på kameraet, slik at du fikk tatt bilder på tokt?

Ann-Katrin sa...

Herlige bilder og fint oppsett. Digger stjernene du har brukt.

Jorunn sa...

Nydelig, nydelig, og den skolestart-LO'en under her var så nydelig, var og vakker i fargene ♥

Tusen takk for varmende ord i bloggen min, jeg setter uendelig stor pris på dem - slike tanker er fine å minne seg selv på når det røyner på litt :) Sender noen fandenivoldske tanker i din retning også; vi klarer oss gjennom slike perioder vettu ;) Stor klem til deg!