fredag 26. juni 2009

Alle ting har en begynnelse og en ending...

og nå innså jeg at min tid ikke lenger strekker til som moderator på scrapping.no og har lagt inn årene og kan føle at jeg bare seiler istedet for å ro.... Med all oppussingen som foregår her i hus, og med en høst i vente hvor jeg vet det blir mange ting som skal skje, så må jeg prioritere hus, hjem, familie, helse og "det jeg lyster for-når jeg lyster", så da har jeg takket for meg som moderator.......vemodig ja absolutt, for det har vært en begivenhet, ja faktisk utrolig gøy og givende...... Men alle gode ting har en slutt, og noe med å innse når strikken et trukket langt og litt til og hvor tiden skal brukes......

...det vil jo ikke si at jeg gir opp scrapping da, aldri, og faktisk kjenner jeg at nå som vi begynner å få hodet over vann når det gjelder det innvendige her, så kribler det litt i å få lyst til å scrappe igjen....oh yes, så jeg har lagt inn et par tre bestillinger her og der, i håp om å få noe "sukkertøy" til å friste meg til å gjøre noe igjen.. ;o)

Årets jordbærsyltetøy er i dag laget, og klart til høsten og vinterens gode smak, ja, for nå har jo sola snudd, og vi går mot mørkere tider.....heldigvis for meg som elsker høst, vinter og vår..hihi......sier jeg mens sola steker over sørlandet ;o)

3 kommentarer:

Catrine sa...

Mmmmm, jordbærsyltetøy! Jeg ønsker meg stoooor fryser så jeg kan lage massevis av syltetøy. Det er bare det beste av det beste!
Høres ut som du har hendene fulle med oppussing og ting og tang.
Ha en fin-fin helg!
Og i år blir det Papirfest på meg. Håper vi ses der! *klem*

Oddbjørg sa...

Gleder meg, gleder meg, gleder meg til å se ditt nyrenoverte hus om et par uker.... og kanskje vi er så heldige å få smake på jordbærsyltetøyet også.

Ann-Katrin sa...

Hjemmelaget syltetøy er alltid godt, så flink du er. Ønsker deg en videre god sommer.