fredag 10. april 2009

to kjappe lifter fra meg

Denne liften er fra siwert, og jeg er faktisk fornøyd med denne, tross i at den er veeeeldig ulike meg, så er det gøy å prøve ny stilarter også....


og denne liften er fra en eller annen, men fikk i alle fall utfordringen fra Lula... Når jeg så orginalen visste jeg bare at jeg måtte gjøre noe med alle disse type bildene jeg har av guttene...


Ha ei fortsatt herlig påske alle sammen, i dag har vi hatt besøk av Mo9ca og familien, og det har vært en sann fornøyelse, Takk for en herlig ettermiddag vennen... vi har grillet bål og brent pølser, spist kake og lekt på lekeplassen, og tatt litt bilder......men de kommer nok en annen gang.....for i kveld er jeg så sofakrok-lagom, så der havner jeg nå etterpå ;o)

9 kommentarer:

tangent sa...

Kjempeflotte lifter begge to. Likte veldig godt den øverste. Nydelig farge- og detaljbruk.

Ps. det ligger en award til deg i bloggen min!

Ha en fortsatt fin påske!

Salte sa...

Herlige layouts Elisabeth. Har lest meg igjennom nedover innleggene dine også, lenge siden jeg har vært innom. utrolig å se før og etter bilder av lillesnuppa. Håper alt er bra med dere. Klem

marit sa...

Nice!
Den øverste var sannelig langt fra din stil, mern gosh å du mestra den!
Skikkelig flott!
Å guttene er jo like herlige som alltid!
Nyt de siste ferie dagene med mann og barn!

Nina`s Rosa verden sa...

Kjempeflotte lifter begge to!
Likte veldig godt den øverste. Nydelig farge- og detaljbruk.
Å guttene er jo like herlige som alltid!

Fortsatt god påske!!!

Anne sa...

Så kjekt og se at du er kommet igang med scrappingen igjen. Disse to siste her var jo bare så skjønne. Det er jo som du sier at det er kjekt å prøve litt nytt og det klarte du med glans...kjempefin den julesiden av Victoria.

Ønkser dere en videre fin påske. Her drypper det litt idag...langt i fra det de meldte men det er nå så. Så de to eldste er reist til besteforeldre og skal overnatt til imorgen så da er det bare mamma ,pappa og Frøya hjemme. Litt godt det også for nå trenger jeg å ta en runde i huset her og rydde litt :-)

Lene s sa...

så fine lifter. Likte kjempegodt den av Viktoria! men va veldig artig den av gutane og.

Eg har ein liten Award til deg i bloggen min!

Fortsatt god påske!

marit sa...

Ligger en award til deg i bloggen min;)
Nyt siste påske dag!

linn kristine sa...

Så fargerik og herlig denne var. Søte og spreke detaljer. Flott bildeserie. :D

Hilde sa...

Får håpe du brente bål og grilla pølser, for greit nok at pølser kan være litt godt stekt, men ikke brent:)
Håper du har hatt en fin påske