onsdag 8. april 2009

Et par LO'er til og god påske...

Nå er vi langt uti april allerde føles det som, og tiden bare svirrer avsted rett og slett...og så er det jommen meg påske gitt! Vi har bestemt oss for å ha en hjemme-påske, men tror sannelig at det kommer til å bli ganske så bra jeg! I morgen skal vi til svigers og spise middag...yummy... på fredag håper vi at vi kan få brenne bål og ta bort litt kvister og samtidig grille pølser, lørdag har jeg hørt rykter om at påskeharen kommer innom, etc etc etc...vi skal rett og slett bare kose oss med familie og venner......herlig ...

Noen LO'er til fra denne kanten.....det er litt tørke i produksjonen egentlig, siden det sjeldent er tid til overs når jeg har overskudd til å gjøre noe, men av og til, slik som i dag, kan jeg få tid til å gjøre noe på formiddagen mens overskuddet enda er inntakt.....så nå har jeg satt meg på kontoret for jeg har nemlig tenkt å snekre sammen noe nå i morgentimene.....





Håper alle sammen får ei herlig påske.......

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempefine LOer der! :)

Hjemmepåske blir det på oss også. Koselig det og. :) Her kommer påskeharen i morra, og yngstemann gleder seg vilt. ;)

Her regner det i dag, men gjør ikke så mye, er spådd bedre fra i morra. Skulle gjerne blitt kvitt alt snøen som fortsatt ligger her da...hehe.

Ha en fin dag og en fortsatt god påske.

mo9ca sa...

Herlige LOer snuppa!!
Vi blir nesten-naboer nå i påsken siden vi forflytter oss nedover til det glade sørland... Pissemaursesongen er igang vettu *lol*
Kanskje vi tilogmed får sjangs å treffes? Hadde vært strålende gøy!
Har med Pc - så vi kan jo msn-es :)

Ha en strålende fin dag på kontoret ditt - heldig du som får gjort noe!! Jeg har vel igrunnen ikke fått gjort så mye helt siden messen... usj... kanskje jeg skulle lure med meg noen småsaker nedover og håpe på dårlig vær *fnis*


Jaja - iallefall - GOD PÅSKE til deg og dine herligheter!!

*klem*

Anne sa...

Ville innom og ønske deg og dine en riktig god påske. Vi også er hjemme i påsken og tar litt dagsturer her og der og er ellers med venner og finner på noe.Pusler nok litt i hagen også.

Flotte lo'er du har laget....håper at du snart kommer i srappeseget igjen. Stilig den sukkerspinn siden.

alfsvaag sa...

Kjempe flott LOèr.
Blir hjemmepåske her å, med huset fult av folk ;-)
Var trist for Victoria, at de hadde stjåle steinen, håper den dukker opp igjen...
Må dere ha en kjempegod påske så prates vi plutselig :-)

*klem*

Marit sa...

Ja hjemmepåske blir det her også,
noe jeg synes er helt topp.

Liker godt den rene,enkle stilen din,og så er du jo dyktig på teksting,der slurver jeg veldig. ;)

Ønsker dere en god påske!