lørdag 25. april 2009

Enda en LO......og mye viss-vass

en sånn "lift meg og jeg lifter deg", så jeg har scrapliftet Tangent her.....en superkjekk LO å bruke slike "vanskelige bilder" på synes jeg, så det spørs om jeg må bruke den til flere 17. mai LO'er...


Ellers, det er helg, og i går var vi og hjalp noen gode venner med noe i det nye huset dems, og satt der til de sene kveldstimene. Er så herlig når guttene og Victoria tillater at man kan gå på tvers av leggetider en gang inni mellom. Er jo sånn at ellers bruker dem å være i seng alle 3 innen klokka er slagen 19:00.

Mange av dere fikk jo med dere at pappa døde for snart halvannet år siden, og vel, vi holder uheldigvis enda på med skiftesaken som hans "ny-inngiftede" frue valgte å starte, men vel, det er ikke bare-bare når det kommer til slikt har vi smertefult erfart. Men, nå ser det ut til at kaaaaaanskje vi kan få solgt bobilen. Min bror og jeg var og vasket og gnukket på den i dag, da "den" som har brukt den i halvannet år snart ikke hadde "anledning"......ja for både meg og min bror med 3 barn hver, VI har flusst med anledninger liksom...hihi... Men, man vender det andre kinnet til og gjør det som gjøres må i alle fall. Vi har lært oss å svelge mange kameler når det gjelder dette, og vi har erfart og sett hva penger kan gjøre med noen mennesker og det er smertefullt at faktisk pengene betyr mer for noen enn mennesklige verdier.....
- men innstillingen vår er at det ikke nytter for oss å forandre andre mennesker, men vi kan forandre vår innstilling til dem, og etter at vi begynte å leve etter den regel, ja så har vi fått det så mye mer avslappende og beroligende. Vi har sluttet å prøve, vi har ingenting igjen for det tydeligvis, men har gitt motpartene beskjed om at dersom det er ønskelig, så er vi her med åpne dører ......... så får tiden vise hva andre vil.... ;o)

I kveld skal vi ha besøk av noen gode venner og dems barn, ungene skal få lage sine egne små-pizza med pitabunner, og så legger vi ungene til "normale tider i kveld" og vennebarna legges bare her, og så skal vi voksne kose oss med Raclette.......mmmm, det skal bli herlig. Gleder meg masse til litt voksentid, og kanskje vi til og med får blåst støv av brettspillene...time will show.

Ellers, jeg har såååååå stooooore gooooode nyheter, men kan ikke avsløre de enda........men jeg kan si jeg gleder meg til å avsløre altså.... *blafrer med øyelokkene*....

- og til alle dere som har tenkt dere i dyreparken i sommer........HYL ut om dere har lyst å treffes da, vi kommer til å benytte oss MYE av parken, og vi har kjempelyst å treffe dere om det passer og alt er i boks altså... ;o)

4 kommentarer:

tangent sa...

Så flott lift! Gøy at du fant noe du likte i albummet mitt! Syns også det var lurt å bruke dette oppsettet på 17. mai LO, så tror jeg må stjele den ideen og "lifte" meg selv.

Stinius sa...

JEG ER SYGJERRING! Må jeg vente lenge eller? Eier ikke tålmodighet!

alfsvaag sa...

Så mye dere får gjort i finveret da :-) Håper skiftesaken snart tar slutt for deres del.
Men trodde du vist at jeg ikke likte sånn hemmlighets tull ;-)
SI DET NÅ DA; IKKE HOLD OSS PÅ PINEBENKEN

Anne sa...

Så flott denne lo'en var. Jammen meg lurt å scraplifte litt når man skal scrappe 17 mai bildene for de bildene er jammen meg ikke lette å scrappe.

Ønksker dere alle en riktig fin uke.