onsdag 22. april 2009

En ny LO og liten oppdatering




















Her er en LO som ble til på scrapping.no sin konkurranse som gikk på at man skulle ha fjær eller filt, og ekstremsport-scrappingen min fortsetter. Jeg har tatt ei fjær på ..hihi, men det vil si, hele kyllingen var jo laga ferdig da, "bare rappa den fra påskepynten", men likevel, synes denne LO'en ble digg i fargene og den litt herlige barnslige "touchen".

Ellers, dagene går unna i hagen og gjør stadig nye ting der, et blomsterbed skal lages, et gjerde skal opp, en port må snekres, osv osv, men vi får det til, i godt samarbeid med mann og kone, og tre små trollunger påfølgende som er vant til å bli tatt med overalt til enhver tid, så får vi det meste til.Jeg er så takknemlig for den mannen jeg har, han er et arbeidsjern uten like, har en stå-på-vilje man skal lete lenge etter, og er skikkelig flink til det han gjør. Han murer, han snekrer, han diller og daller og fikser og ordner, finnes rett og slett ingen begrensninger for hva han ikke får til!!♥♥♥

Deilige dager i sola ute har vi nå her hos oss, ute og leker masse, men vi tillater også å være inne om vi har lyst til det, tross om sola skinner..... Hatt oss 3 turer til Dyreparken allerde, og tror nok vi kommer til å benytte oss av denne parken ekstremt mye i år.... deilig rett og slett...som alltid å ta turen inn dit, årskort gjør det enkelt, og lett tilgjengelig, og bruker liksom bare noen timer, fremfor å stresse over hele parken hver gang....

Ha en fin fin dag videre .....

8 kommentarer:

Hege sa...

SÅ herlig påske-Lo du har laget! Digger den.
Og jeg blir så glad når jeg leser hvor fint dere har det sammen, du og din kjære! Det er litt som å lese om seg selv, bare minus barna!!
Og jeg må si jeg er bittelitt misunnelig på din nærhet til Dyreparken. Tror jeg har sagt det før, men jeg elsker den parken. Og selv om vi ikke har noen barn, så planlegger vi får 3. tur dit til sommeren. Snakker t.o.m om å få med oss Kaptein Sabeltann showet... *fnis*

Tonje sa...

Åh, for en nydelig påske-LO!! En skikkelig glad-LO:-) Høres herlig ut med turer til dyreparken, kan tenke meg det er gøy for barna!

Anne sa...

Så koselig denne påske lo'en var. Den var jo skikkelig nusselig den påskeharen som liksom henger der over lo'en. :-)

Jeg syns også det er deilig å være mye ute nå når været er så bra og jammen meg er jeg trøtt når kvelden kommer etter all den friske luften.

Ønsker deg en videre fin uke.

Stinius sa...

For en deilig LO! Nydelige farger. Ble jo bare glad av å se på den og smiler jo ikke mindre av å se den skjønne jenta di! Lykke til videre i hagen. Håper vi sees på treff før sommeren!

Ingunn sa...

Så fin blogg. Og koselig innlegg.

Ha en dag.

Hilsen ingunn

Nina`s Rosa verden sa...

Åh, for en nydelig påske-LO!! En skikkelig glad-LO:-) Høres herlig ut med turer til dyreparken, kan tenke meg det er gøy for alle barna!
-Takk for hyggelig hilsener i galleriet mitt! Veldig hyggelige kommentarer, og selvfølgelig er det bare å lifte, syntes det er kjempe moro da!!!
Klem!

Anno2009 sa...

Den var Skikkelig fin LO. Likte så godt fargene på den. Farger som igrunn kler Victoria faktisk..

Heldig du er som har muligheten til å besøke dyreparken så ofte altså. Kanskje jeg ser deg der i juli da, med alle tre på slep...Hihi. Skal på Sabeltann showet også.. stas det ja..

Du får ha øynene åpne for en blondine med søskenvogn, en vimsete 5 åring "i bånd" og en kar trillende ved siden med mystisk blikk hehe (han ser veldig konsentrert ut når han ruller i rullestol ser du - nybegynner vettu hihi).

Ha en knakende god kveld;)

~Kjersti~ sa...

Denne er kjempelekker!