tirsdag 31. mars 2009

Vårtur på siste marsdagen...

Guttene og jeg tok oss en liten spasertur i dag, gikk en tur til et jorde hvor det er masse krokus og humler....hihi. De synes det var veldig stas å rope på "hoho" (les:humle).


Forøvrig er de ikke så godt kjent med disse blomstene og hva de er til, noe man da skjønner ut fra dette bildet av william

Det gikk litt bedre når mamma da forteller at vi skal lukte på blomstene, ikke spise..hihi...


Turen gikk videre på en grusvei, og der var det så klart litt sølepytter som måtte prøves


Så var stranden neste, og Fredrik er freidig og vandrer uti han, ingen hemning og stoppet heldigvis i tide før han ble våt....


Meningen med turen min var vel egentlig å skulle prøve ut litt ting som jeg har lært på fotoklubben, men jeg skjønner visst at jeg ikke har lært så mye likevel, for når to aktive foto-objekter stryrer rundt og vimser hist og pist, så ender det opp med at jeg må bare gi opp innstillinger og kjøre "safe"....for jeg aner jo ikke hva jeg har brukt når jeg knipser, husken her er jo som en gullfisk, så hallooooo DET kan jeg glemme...hihi.....

4 kommentarer:

Anne sa...

Se der ja....der har du kommet deg ut i krokusene :-) Det var jo flotte bilder dette. Så herlig det bildet der han lukter på krokusen.

Vann ja......det ser ut som du har klart å redde han i siste sekund for han skulle ikke gått mye lenger før han hadde vært unna skoene i vann :-) Nei det er ikke lett å bruke innstillinger når man har 2 unger man skal ta bilde av. jeg har også lyst til å gå på et skikkelig fotokurs der man lærer masse om kameraet og innstillinger for det er jo hauger og lass man kan gjøre med det.

Lene s sa...

Åhh...så herlige bilder. Ser ut så dei to kosar seg glugg!
Fotokurs høyres gøy ut..Har lagt inn ønske om det til mannen..hehe

Ha ein fin dag! Veldig koselig å kikke i bloggen din!

mo9ca sa...

Så herlige bilder!! Lo godt av bildet av William der han prøvesmaker krokusen *lol* Er noen ordentlige sjarmører disse to guttebassene dine!!

Vil bare ønske dere en flott uke - gleder meg til neste gang vi treffes!!
*storklem*

Scrappegal Sørlending sa...

Så utroolig store som guttene dine har blitt!! Og Fredrik er vel den jeg syns har forandret seg mest. Så gøy å se!!! :) Takkf or at du deler!