mandag 16. mars 2009

Tusen roser og takk til dere alle!!!

Det er ikke alltid like lett når ting topper seg og en kjenner at visse ting får meg til å få brekningsfornemmelser....MEN, tusen takk for oppmuntrende ord, både her og der...setter utrolig stor pris på det.

Jeg vet at jeg må slutte å ta ting inn over meg, og faktisk lære meg til å bli mer "likegyldig" i forhold til visse ting og personer. Jeg forstår at jeg må det, men dæven, det ligger langt utenom min natur å være så "troll-i-vond"...hihi.... Jeg skjønner at andre får drive med sitt, og gidder dem ikke bry seg om meg, mitt og mine, så får det bare være, vi klarer oss ypperlig uten, og skal nok klare oss fantastisk bra heretter også! Så det så!


Har hatt liggende finalebidragene til Mesterscrappen på kontoret, og noen av de har fått litt make-over her og der.....men jeg tror jeg sier meg fornøyd snart nå...tror jeg sier jeg, og kikker på et 4 alternativ som er halv-ferdig..hihi....enda noen bitte få dager igjen å gjøre noen endringer...

Og, kjære søte Ella som hadde blog-candy'en i jeg viser i forrige innlegg, you made my day!! Tenk jeg vant...en trøstepremie i alle fall..hihi.....og den trøster den!!

Anette's hus har en konkurranse løpende, og her er det så mye lekkert at det er "skummelt" å ta turen....men absolutt verdt det... Jeg simpelten eeeeelsker å titte her, og detaljene er lekre, smekre og får meg til å ha lyst å endevende alt og starte på nytt igjen... :o)


Det er mandag i dag, det er en ny uke, og våren har kommet til sørlandet!! Håper dere får en herlig dag i dag!! klem fra meg til deg

2 kommentarer:

Monica sa...

Huff Elisabeth. Jeg tror vi er flere som føler sånn og som må bli flinkere til å la andres meninger telle mindre. Ofte er det dessverre lettere i teorien. Men kos deg med mannen og dine 3 nydelige barn, dere er heldige som har hverandre.
*god klem*

Nina`s Rosa verden sa...

Vennen da!!!
Vi er den vi er og vi er bare mennesker, forstår godt at det kan være vanskelig iblandt( selv om jeg ikke har fått dette med meg)

Deilig at våren nermer seg!!!
Stor klem!!!