onsdag 25. mars 2009

æsj, den dagen kom i år også gitt...

denne dagen, 25. mars

- jaja, det er vel ingen vei utenom likevel, så dagen kom og dagen er godt igang... Victoria og jeg skal på graven senere i dag og gjøre det litt vår-fint, og hun gleder seg kjempemasse!

Her hos oss har det jommen meg kommet et lite hvitt "melis-dryss" i natt, så mye for våren liksom..hihi..jaja, er jo egentlig like greit for gjødselen og kalken som vi har gitt til plenen, fuktighet får den nå i alle fall..hihi.

Ha en fin fin onsdag alle som en, og vettu, selv skal vi sannelig ha en så fin dag vi bare kan ...tross alt....det er jo lille-lørdag......- og på selveste store lørdagen da skal jeg til Kr.sand og scrappe en heeeeel dag på Hobbyhimmelen...DET blir fint det

6 kommentarer:

Hege sa...

Her har det også kommet ett lite hvitt teppe i dag...og jammen meg er det meldt mere i morgen og Fredag også....fysj og fysj!

Ha en fin fin dag.

marit sa...

Sender en klem til deg!

Lene s sa...

Så herlig ny "header" du har fått!
Håpar du får ein fin dag!

mo9ca sa...

*stor klem*

Sånne dager skulle man ønske man bare kunne hoppe over på kalenderen... men dessverre så kommer de hvert år, og hver eneste gang så blir man litt overrumplet... Men det er sånn det er, tror aldri man kan lære seg ha ett "normalt" forhold til disse dagene. Men det føles jo ekstra godt å få tenne lys og sende etpar ekstra tanker.
Tenker på deg jeg min venn!!
Håper vi snart kan sees igjen!

*klem*

Anne sa...

Så stilig header du har fått deg. Man blir jo i godt humør av og se på dette bilde.

Ja noen dager er verre enn andre gjennm dette kalenderåret iv går igjennom. Håper alikevel at dagen din går greit og at dere kan tenke tilbake på gode minner.

Snø?? Phuu jammen meg glad det ikke er her for nå vil jeg ha våren slik som den er med krokuser og påskeliljer.

Ønsker deg en videre fin uke. Kos deg på treff i helga da.

alfsvaag sa...

Bare innom for å gi deg en klem :-)